Sweclockersmedlemmarnas gebortlistor 2010

Permalänk
Medlem

Sweclockersmedlemmarnas gebortlistor 2010

Ja försökte göra en så lik tråd som den andra:P

Det jag vet i nuläget att jag ska ge bort är en egendesignad dator till min systerdotter. Tänkte köpa ett billigt chassi utan massa onödiga detaljer så att det enkelt går att spraya det rosa sen ska syrran måla dit Hello Kitty på burken. Delarna i den blir ett 939 moderkort som jag köper från Inet och sedan delar som jag har liggande här hemma. från mitt gamla 939 system.

Utöver det så har jag inga julklappar färdigfunderade iaf;)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Oj!

till föräldrarna blir de något fint, troligen en middag för bara dem när familjen är på besök i början av Januari.
Till syskonbarnen, så blir de en prommenad in i teddyfactory i Dublin, och låta dem gå loss och göra vad de vill, bara att langa upp kortet
Syrran och svågern blir väll nåt mysigt, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Då man har har blivit morbror så tänkte jag ge bort lite små gulliga prylar till gumman. Dom är ju så små så dom vet ju inte vad dom får förren dom blir lite större. Så där har man ju ett rätt så brett register att gå på.

Annars så vet jag väl inte vad det blir till resten utav familjen. Det brukar alltid bli något i sista minuten man kommer på något.
Samma visa år efter år, att man inte lär sig ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Min minsta lillebror på fyra år får självfallet Lego, men även en affisch på Yoda. Det är någonting han har önskat sig sedan sommaren. Min andra lillebror får sig ett till 4890 att köra i crossfire samt Mass Effect 2. Pappa får en bunt böcker som han har önskat sig. Till sist så får morsan ingenting. Det har dock sin förklaring i att vi är flera som har pitchat in och hon får en två veckors semester i Västindien med sin sambo. Hon fyller 50 under de första dagarna i januari.