MSI lanserar bärbara datorer med AMD-processorer

Permalänk
Melding Plague

MSI lanserar bärbara datorer med AMD-processorer

Komponentjätten MSI satsar på hårdvara från AMD med datorer i nya F-serien.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Hoppades på Ontario när jag läste rubriken

Permalänk
Medlem
Skrivet av defaultusername:

Hoppades på Ontario när jag läste rubriken

Samma här. Riktigt sugen på att se vad en netbook eller lättare laptop hamnar på för pris.

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet

Permalänk
Medlem

Hade inte skadat om de hade kunnat släppa laptopar med vettiga upplösningar. 1366x768 på 15,6" är jävla skämt...

Permalänk
Avstängd

1366 x 768

Ett skämt som ovanstående talare skrev!

Har 1920-1080 nu på min MSI GX660 nu kan man i alla fall se en hel sida på skärmen!
Hade en acer innan med den skitupplösningen höll på bli galen av att scrolla och dra sidan åt alla håll för att se innehållet på den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av biffen_OC:

1366 x 768

Ett skämt som ovanstående talare skrev!

Har 1920-1080 nu på min MSI GX660 nu kan man i alla fall se en hel sida på skärmen!
Hade en acer innan med den skitupplösningen höll på bli galen av att scrolla och dra sidan åt alla håll för att se innehållet på den.

Intressant, när och vilka sidor stör det dig?
Jag sitter kvar med min 1280x1024 och tycker inte jag stött på några störande problem än i internetsammanhang.
Men spel blir ju värre, väldigt trångsynt och kräver att man tittar sig mycket omkring. Sen blir pixlarna för stora, jag vill ha mer ögongodis i spel.

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk
Medlem
Skrivet av EoZ:

Intressant, när och vilka sidor stör det dig?
Jag sitter kvar med min 1280x1024 och tycker inte jag stött på några störande problem än i internetsammanhang.
Men spel blir ju värre, väldigt trångsynt och kräver att man tittar sig mycket omkring. Sen blir pixlarna för stora, jag vill ha mer ögongodis i spel.

klart du inte har nå problem när du har 1024px , flesta sidor (vad jag vet) är mellan 800-960px bred

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5