Permalänk

80 mm slim fläktar

Vart får man tag på 80mm slim fläktar med blåa leds? letat överallt. hittar bara 120slim utan leds. men vill ha en 80mm slim fläkt med blåa leds, någon som vet vart jag kan köpa? ingen datorbutik har eller kan beställa hem heller. så jag vänder mig till er.

Visa signatur

AMD phenom II 965, DDR3 10gb corsair xms3, MSI 970A-G46, radeon hd 6970 bfbc2 edition, 1.5tb wd hdd, axp supernova 600W, cooler master haf xb, vattenkylning på gpu och cpu.

Permalänk
Medlem

Blir nog svårt du, Cooler Master har en slim 80mm och det skulle inte förvåna om Scythe har en men dom är garanterat inte led.

Du får kolla utländska butiker typ USA, Tyskland.

Permalänk

okay tackar ^^ får dock inte handla från utlandet för mor och far :C

Visa signatur

AMD phenom II 965, DDR3 10gb corsair xms3, MSI 970A-G46, radeon hd 6970 bfbc2 edition, 1.5tb wd hdd, axp supernova 600W, cooler master haf xb, vattenkylning på gpu och cpu.

Permalänk
Medlem

Det som inte 'finns', det får man skapa.
64bits arkiv
Om du är sugen på lite arbete för att få de fläktar du önskar, så är detta en någorlunda smidig lösning.

Problemet att du söker en tunn fläkt, kanske går att göra något åt med, vad det gäller platsen där fläkten skall sitta, vill man, så går det, med lite våld och vaselin.

Visa signatur

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenPotatis:

okay tackar ^^ får dock inte handla från utlandet för mor och far :C

Det är snart jul, ta din far alt mors intressen, hitta något som inte finns i svensk bokhandel på amazon, leta upp ansvarig förälder, hosta upp degen själv. snart har du övertygat dem.

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)

Permalänk
Skrivet av Johan^junior:

Det som inte 'finns', det får man skapa.
64bits arkiv
Om du är sugen på lite arbete för att få de fläktar du önskar, så är detta en någorlunda smidig lösning.

Problemet att du söker en tunn fläkt, kanske går att göra något åt med, vad det gäller platsen där fläkten skall sitta, vill man, så går det, med lite våld och vaselin.

mjo

går inte göra så mkt åt stället där den ska sitta, då finns risken att moderkortet kan ta skada eller att chassie sidan ska se hemsk ut, den ska blåsa in luft på moderkortets undersida. finns plats för en i mitt chassie och jag vill fylla upp ALLA fläkt platser

Skrivet av Huzzbutt:

Det är snart jul, ta din far alt mors intressen, hitta något som inte finns i svensk bokhandel på amazon, leta upp ansvarig förälder, hosta upp degen själv. snart har du övertygat dem.

om det ändå funka så lätt :/

Visa signatur

AMD phenom II 965, DDR3 10gb corsair xms3, MSI 970A-G46, radeon hd 6970 bfbc2 edition, 1.5tb wd hdd, axp supernova 600W, cooler master haf xb, vattenkylning på gpu och cpu.

Permalänk
Medlem

Lyfter tråden här då jag med letar en tunn 80mm fläkt, fast dioder skippar jag gärna !
Ska byta ut den högljudda fläkten i mitt silverstone SFX-agg.. 12mm vill jag minnas att den är.

Visa signatur