En hög upplöst The Punisher Logga sökes!

Permalänk
Medlem

En hög upplöst The Punisher Logga sökes!

Jag kan för allt i världen inte hitta en bra logga av The Punisher dödskallen att sätta på en egengjord tröja, någon vänlig själ som har en eller har hittat en bra logga?

Permalänk
Medlem

Borde gå, jag hittade en för länge sedan eftersom jag sedan graverade den på ett chassi. Ska kolla om jag hittar den igen....

Edit. Duger denna?

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frantic:

Borde gå, jag hittade en för länge sedan eftersom jag sedan graverade den på ett chassi. Ska kolla om jag hittar den igen....

Edit. Duger denna?

http://desktopwallpapersonline.info/HD%20Wallpaper%20Pack/The...

Fruktansvärt snygg, men jag tänkte mig mer en sån här typ av bild

Logo Punisher T-Shirt - Punisher T-Shirts Tees

Permalänk
Medlem

En hög upplöst The Punisher logga
Sorry, god jul!

Permalänk
Medlem

ok, någon av dessa då?

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Hedersmedlem

Om det senaste bidraget inte räcker finns det en vektoriserad variant här.

The Punisher | Brands of the World? | Download vector logos and logotypes

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

En hög upplöst The Punisher logga
Sorry, god jul!
http://imgur.com/qUG17.jpg

*Like*

Precis vad jag tänkte på när jag läste trådens topic

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |