Inet vinner årets datorbutik 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle@anka:

synd, hade hopats på att inet inte skulle få så många röster så dom kanske kunde bättra sig, skulle vara en butik med inets frakt o pris fast med kompletts sortiment och support

LoL, på vilket sätt är komplett bättre?! xD Deras support är ju ett rent jävla skämt, man behöver ju varenda gång vänta +20 min i tel. för att kunna nå dem och de har noll koll. Har handlat en gång hos Komplett och ta mig fan de sämsta jag nånsin har gjort.

Inet alla dagar i veckan ftw för min del!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bbx8:

Nice, om posten fuckar upp och har sönder datorn så borde företaget bara stängas ner helt. Du inser att ditt personliga hat inte reflekterar vad alla tycker? 1 fel av 1000 är sånt som händer, det händer garanterat Inet och Komplett också.

Det var inte en fraktskada!... det var en acer laptop = kinesisk krukplast.

Ta bort alla omdömen om snabb leverans och billiga priser, så är inte dustin home så bra längre.
det är svinigt att inte ta på sig ansvar då grejorna är trasiga utan bussar folk till leverantören som dem inte ens får göra enligt svensk konsumentköplag?!

Permalänk
Medlem

Inet är värdig vinnare. Dustin har bra priser och snabb leverans men köpte en XBOX 360 slim och fick den brittiska versionen vilket det inte stod något om när man köpte den. De hade åtminståne vett att skicka med en svensk strömkabel separat eftersom den i boxen var brittisk men den de skickade med var bara 1m och man vet ju inte hur det är med garantin när man har en konsol vars serienummer säger att den är brittisk.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

Inet is the SHITTT

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sushio:

Det var inte en fraktskada!... det var en acer laptop = kinesisk krukplast.

Alla IT-prylar är gjorda av samma kinaplast, skyll på utvecklarna... i detta fall taiwaneser.

Permalänk
Medlem

Såg nu att killen till vänster hade världens snyggaste t-shirt

Permalänk

Inet är så duktiga så att man vill inhandla därifrån om och om igen på grund av deras enormt grymma service.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

La en order kvart i 5, få se om de håller vad de lovar

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av darkwingduck:

La en order kvart i 5, få se om de håller vad de lovar

Hur gick det?:) Dök det upp något från Inet idag?^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Fan ta Inet! Köpte en HP Pavilllion DV9000 för nästan 20k kr av dem, men när gångjärnen skar ihop och jag försökte reklamera så vad det blankt nej. Fanskapet som jag pratade med påstod att det var normalt slitage, och att man skulle smörja gångjärnen regelbundet. Jag har då aldrig sett några smörjnipplar på en laptop!?

Jag hade tyvärr inte ork att driva saken vidare då, men mina pengar får de iaf inte en gång till.

Visa signatur

Förvirrad...

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Hur gick det?:) Dök det upp något från Inet idag?^^

Jo de kom idag! riktigt bra jobbat både inet och posten

Fick med en laktrits/hallon pingvinstång med.

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SS_Martha:

Fan ta Inet! Köpte en HP Pavilllion DV9000 för nästan 20k kr av dem, men när gångjärnen skar ihop och jag försökte reklamera så vad det blankt nej. Fanskapet som jag pratade med påstod att det var normalt slitage, och att man skulle smörja gångjärnen regelbundet. Jag har då aldrig sett några smörjnipplar på en laptop!?

Jag hade tyvärr inte ork att driva saken vidare då, men mina pengar får de iaf inte en gång till.

Hur länge sedan köpte du den? Om det är innom 2år så är det ju ruttet. (ingen koll på hp sortimentet)
Pratat med hp?

Permalänk

Detta var för flera år sedan, och ja, det var inom reklamationstiden. Men jag hade andra saker som jag var tvungen att styra upp, så jag hade inte ork att kriga om detta också...

Visa signatur

Förvirrad...