Fredagspanelen 2: Redaktionen sammanfattar veckans nyheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Så härlig film Snälla, kan inte Jonas och Emil bygga ihop en dator i fyllan nån gång framför kameran

Trevlig fredagspanel dessutom, fortsätt så

Haha det skulle jag också villa se

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Så härlig film Snälla, kan inte Jonas och Emil bygga ihop en dator i fyllan nån gång framför kameran

Absolut,, Fyllemodda,, eller kanske köra med Favorit i vattenkylningen. =D

Ett litet förslag, Skriv era kom-ihåg-lappar på ett stort papper och sätt under kameran, så ser det lite mera naturligt ut.

Keep it up.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfa347:

sen för alla som vill se mer av jonas så kolla när han testar öl på youtube:

YouTube - SweClo.... ehm... Jonas recenserar Kroatiens inhemska dryckesvanor.

Hahahahaha, fyfan så rolig.

Skrivet av Gender Bender:

Så härlig film Snälla, kan inte Jonas och Emil bygga ihop en dator i fyllan nån gång framför kameran

Där snackar vi underhållning xD

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Man skulle ju kunna tänka sig en avslutning med veckans öl visas

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk

Snälla redovisa mer laptops, skulle göra mig överlycklig!!

Visa signatur

In the beginning the universe was created.

This has made a lot of people very angry, and has been widely regarded as a bad move.
- Douglas Adam

Permalänk
Medlem

Sjysst med videosummering av nyheterna, dock tycker jag ni kan skippa mys-snacket. Så charmniga är ni inte grabbar

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem

Tycker det behövs ett test av lite trådlösa routrar djungel ute nu

Visa signatur

"I may be wrong, but I'm not uncertain."
Robert Heinlein, Glory Road

Permalänk
Medlem

underbart med dessa fredagsfilmer, tummen upp

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

Älskar fredags panelen, keep it up (Y)

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk

Bra som vanligt

Visa signatur

9900k på vatten

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Tips till anti-Facebook-maffian är att styra om webbläsaren till SweClockers.com | Facebook i alla fall. Ska gå utmärkt att se klippen oinloggad.

Ok, tack! Hade inte en aning om att det gick att kolla utan att vara inloggad. Är ju inte inne på facebook särskilt ofta

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Det händer mycket på tio år! Tyckte det var en trevlig video, men lite väl mys-prat. Keep it up!

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Skrivet av Gender Bender:

Så härlig film Snälla, kan inte Jonas och Emil bygga ihop en dator i fyllan nån gång framför kameran

Trevlig fredagspanel dessutom, fortsätt så

1 flaska whisky
1 flaska vodka
1 skruvdragare
1 hovtång
1 slägga

och endast highend komponenter... GO GO GO

Permalänk
Medlem

Hurra för fredagspaneler!

Permalänk
Medlem

"Vi är ju i Kroatien och i Kroatien har man Lidl och på Lidi säljer man champagne." HAHAHA där dog jag!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

hehe jo dessa fredagsklipp är trevliga minsann

Skrivet av MulleEng:

Gissa vilka de snackar om ca 4:15 in i klippet.:P

reagerade också på att jonas snackade plural.

antingen är det ju då flera st 570's .
sedan så finns det nått litet rykte om att cayman kan släppas den 8'e .

själv håller jag tummarna för december 13e release,
blir det denna vecka så är det bonus.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

Ser fram emot ett Lucia klipp med stjärngossar osv.. o sedan såklart god jul klipp med en o annan tomte!

Visa signatur

Corsair 750D, iNTEL 6950X@4Ghz, Corsair H110iGTX, Corsair 64GB 2133mhz, Asus Rampage V Edition 10 , Optane 480gb, MSI 4070 , ASUS XG-C100C, 1tb Intel ssd something =)

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker jonas ser ut som en Surikat?

Permalänk
Medlem

Vart är dagens klipp?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson