Silverstone Milo ML03 har bara det allra nödvändigaste

Permalänk
Melding Plague

Silverstone Milo ML03 har bara det allra nödvändigaste

Välkända Silverstone frångår den rådande trenden och släpper ett nytt HTPC-chassi utan några som helst påkostade finesser.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag vill ha ett FT03!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Ser ut som både ett Mini-itx kort och ett vanligt nätagg får plats, och priset verkar ju helt klart bli överkomligt(eftersom det i princip bara är plåt).

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk

Skoj Hoppas de släpper en variant där man får in fullhöjds kort och ett stortnätagg.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Skoj Hoppas de släpper en variant där man får in fullhöjds kort och ett stortnätagg.

Instämmer. Hade vart ett klockrent köp om man hade fått in atx nätagg samt fullhöjds kort.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Härligt. Skulle vilja se fler av dessa chassityper

Permalänk
Medlem

Nätagget ser ut att ha dedikerat luftintag, smart enligt mig. Ser annars ut att ha genomtänkt konstruktion och med ett par 80 mm fläktar kommer kylningen vara tillräcklig.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Überklass:

Jag vill ha ett FT03!

Varför?

Ser ut som en papperskorg designad av Apple

Click me

Permalänk
Medlem

Enligt specsen på hemsidan SilverStone Technology Co., Ltd - Designing Inspiration så får man in fullstora nätagg (ATX). De ska också kunna vara 140 mm långa så du kan få in ett Corsair AX 1200W 80+ GOLD om man så skulle vilja så jag ser inte problemet.

Visa signatur

Citera för svar

MSI Z490 MAG TOMAHAWK | Intel Core i7 10700K | Corsair 64GB DDR4 3200MHz | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1TB | WD Black 6TB Desktop Drive | Corsair RM750X 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Skadidle:

Varför?

Ser ut som en papperskorg designad av Apple

Click me

Haha. När jag skrev föregående inlägget så visste jag faktiskt inte att dom faktiskt tillverkat FT03. Jag utgick helt sonika att den "framtida" FT03:an skulle vara en förfinad FT02. Men du har rätt. Den faktiskta FT03:an ser ut som en papperskorg designad av Apple

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||