D-Link Boxee Box uppdateras med ny firmware

Permalänk
Melding Plague

D-Link Boxee Box uppdateras med ny firmware

Efter klagomål från användare släpps nu en efterlängtad uppdatering till den omtalade Intel Atom-baserade mediaspelaren Boxee Box.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Finns det möjlighet att få en (video)recension på nya mjukvaran?

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av xyllian:

Finns det möjlighet att få en (video)recension på nya mjukvaran?

Vi har tyvärr inte kvar Boxee Boxen här på redaktionen

Permalänk
Medlem

Spännande, hade varit kul om någon som har kuben kunde kommentera uppdateringen. Mjukvaran kändes väl egentligen som enda anledningen till att inte slå till. Kan bli en sen julklapp om gränssnittet är trevligare!

Permalänk
Medlem

Var väldigt sugen på den tills jag hörde om mjukvaran, men nu kanske det är nått att ha?

Permalänk
Medlem

Nu närmar det sig ett köp.

Behövs bara lite mer svenska appar. Specielllt Spotify och alla playkanalerna.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

Vi har tyvärr inte kvar Boxee Boxen här på redaktionen

Tråkigt, man får väll ta sig en titt på youtube och se om någon annan har gjort det då :/

Permalänk
Medlem

Jag är lite sugen på den, men den känns lite för dyr.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Tycker uppdateringen varit lite sisådär. Skönt att man kan prioritera lokala filer över internetbaserat media men jag upplever det som att boxen hänger sig förhållandevis ofta sen dess, den totalhängde sig 2-3 gånger på nån timme igår så ska se om en återställning hjälper.