Zalman släpper datorlåda i Fulltower

Permalänk
Melding Plague

Zalman släpper datorlåda i Fulltower

Koreanska Zalman släpper ett fullspäckat chassi i Fulltower-storlek.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Väldigt intressant! kanske kommer lagom till ett chassi byte:P

[EDIT]
Står att den ska ha 2st 120mm baktill, men på bilder så finns bara 1 sådan.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

Gillar Zalman överlag(inte fläktar) då det inte alltid är supersnyggt men väldigt smart. Trvlig låda men blir inget nytt i chassiväg för mig på vääääääääldigt länge

Permalänk
Medlem

snyggt men jag förstår inte poängen med hotswap och hdd dockningsstationer men det är nog bara för att jag aldrig skulle använda det.

Permalänk
Medlem

Skulle vilja se bilder på moderkorts plåten, så man kan se hur kabel dragning kan bli.

Permalänk
Proffsmoddare

En såndär hotswap modul har jag till Theory. :-3

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Ser ut som en hottad volvo 240 med kjolpaket från 80-talet, konstigt att de inte lackade alla utstick i en annan färg.

Man kan säga så här finesser:ja tack
Design: Uarrgghhh!!!!!

Permalänk

Hmm tveksamt ifall sidofläkten kommer blåsa på grafikkorten, fläkten ser ut att vara lite för högt uppe för att blåsa på grafikkorten..

Permalänk
Skrivet av Blackbird_CaD_:

Hmm tveksamt ifall sidofläkten kommer blåsa på grafikkorten, fläkten ser ut att vara lite för högt uppe för att blåsa på grafikkorten..

Fläktar har en tendens att blåsa väldigt mycket åt sidorna , så den kommer nog kyla grafikkorten bra

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 3600X, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 1TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell 2417DG

Permalänk
Skrivet av cat_fish_1:

Väldigt intressant! kanske kommer lagom till ett chassi byte:P

[EDIT]
Står att den ska ha 2st 120mm baktill, men på bilder så finns bara 1 sådan.
http://www.techpowerup.com/img/10-12-15/94d.jpg

vart står det?

kanske räknar dom även nätagget ? haha

Permalänk
Medlem

Har sett fulare, men detta var riktigt fult... Hittar dock säkert sina köpare.
Fattar inte vad Zalman håller på med på sistone, de släpper inga bra och snygga chassin.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

En till transformers-låda, sjukt fult chassi

Permalänk
Medlem

Hot-swap är väl ok men lådan verkar helt värdelös i övrigt. Snålt med kylning, udda dimensioner, dåligt med utrymme för kablar och diskar. Dessutom dyr.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Medlem

@ cat_fish_1 Nej du såg fel, det står: samt 1 st. 120 mm-fläkt (bakdel).

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus 4 Extreme CPU: Intel Core i7 2600K @ 4,6GHz / Corsair H70 GPU: 2x Asus GTX580 DirectCUII (SLI) RAM: Corsair Vengeance 16GB @ 1866MHz PSU: Corsair AX850 HDD: Intel 120 GB 510 SSD & WD 1 TB SATA3 ODD: LG Blu-ray Case: Corsair Graphite 600T Display: Asus VG236H 120 Hz 3D Speakers: Sound Sticks III Headset: Sennheiser 3D G4ME1 (PC-333D) Keyboard: Razer BlackWidow Mouse/Surface: Razer Mamba / Razer Vespula OS: Windows 7 x64

Permalänk
Musikälskare

Nej tack, för "bulkig"

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?