Någon som är i england just nu eller?

Permalänk
Medlem

Någon som är i england just nu eller?

Skulle behöva köpa en 15£ O2 Vouchers, men det går ju inte att göra i sverige! (?)

EDIT: någon som vet hur man gör, alternativt vill hjälpa mig?

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk

synd du inte va några dar tidigare kom tillbaka i förrgår

har du provat o kollat på deras hemsida?

Permalänk
Medlem

mm kollat deras sida. försökte ladda på med deras onlineformulär när man betalar med visakort, men det går inte av någon anledning.

letade sen upp Top Up At Top Ups Direct och försökte betala genom paypal. men det verkar som att jag blivit lurad. har betalat, pengarna har dragits. men inte fått någon voucher fy fan

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Skrivet av akn3:

mm kollat deras sida. försökte ladda på med deras onlineformulär när man betalar med visakort, men det går inte av någon anledning.

letade sen upp Top Up At Top Ups Direct och försökte betala genom paypal. men det verkar som att jag blivit lurad. har betalat, pengarna har dragits. men inte fått någon voucher fy fan

ah nej va surt =/ hoppas de tar en stund för dem o fixa vouchern så du kanske får den senare de e ju juletider nu så kanske många som köper

Permalänk
Permalänk
Medlem

är inte det där orange? jag har o2

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av akn3:

är inte det där orange? jag har o2

Enligt amazon

Citat:

£10 top-up on Orange Pay-as-you-Go (Just Talk) - can be used on any Phone/SIM card (£10 in the form of a top-up voucher)

Permalänk
Medlem
Citat:

£10 top-up on Orange Pay-as-you-Go

Pay-as-you-Go betyder kontaktkort. Så om man skall "översätta" så står det. Fyll på med £10 på ditt Orange kontaktkort

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?