Permalänk

Läskkyl: Grader?

Hej. Jag har fått en läskkyl. Jag har fyllt den med 33cl cola, men jag undrar hur många grader jag ska ha?
Max: 22 Grader
Min: 4 Grader

Visa signatur

Intel I5 7600K @ 4.8Ghz undervolt, Hyper 212 Evo | 16GB ddr4 | Kingston m2 1TB | Msi 1060 6GB

Legion 5 Pro: Intel 12500H | 16GB ram | Samsung 980 Pro 1TB | RTX 3060 mobile

Permalänk
Medlem

ja skulle satt den på 4grader ^^ har min på den kallaste inställningen, vet dock inte hur kallt de är=P

Visa signatur

Chassi:Thermaltake Level 10 GT CPU:AMD FX-8150 8x4,4Ghz CPU Kylare:Corsair H80 MB:Gigabyte GA-990FXA-UD3
RAM:Corsair Vengeance 4x4GB 1600Mhz GPU:Radeon hd6950 2GB PSU:Corsair HX650w
System disk: Samsung 830 128GB Lagring:WD 1TB, WD 320GB
Skärm: Samsung B2330, LG 47lv355n Ljud: Jamo PP3000

Permalänk
Medlem

3 grader Celsuis är optimalt för en öl, dock får jag ilningar vid den temperaturen, jag rekommenderar 5 grader

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Medlem

Lägg upp bild

vill å ha en mini kyl

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | Corsair 4GB (2x2GB) | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC | Antec Three Hundred | Corsair VX 550W | Gigabyte GA-870A-UD3

Permalänk
Medlem

Standard brukar vara 8 grader har jag för mig, nu vet jag inte ifall du står för notan på elen hemma men ju varmare desto energisnålare och det blir kallt.

Permalänk
Medlem

Vart kan man inhandla en sådan ?

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk

/me tittar ut och använder närmare snödriva som kyl..

effektivare är 15 minus här nu så ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

/me tittar ut och använder närmare snödriva som kyl..

effektivare är 15 minus här nu så ^^

Ja för du lär ju kunna dricka den colan efter en stund^^

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

/me tittar ut och använder närmare snödriva som kyl..

effektivare är 15 minus här nu så ^^

ungefär samma här, ställer en dricka utanför fönstret ca 20 minuter så är den bra kaller sen!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Jag la min öl på balkongen som var -5 grader igår.. Efter 5 timmar så var ölen nästan lite för kall (och colan som råkade ligga i samma kasse blev fryst. ).. Så ifall inte el-räkningen spelar roll så skulle jag säga att sätta den på kallaste tempen du kan.

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Everwhite:

ungefär samma här, ställer en dricka utanför fönstret ca 20 minuter så är den bra kaller sen!

Kör på nästan samma. Hänger en plastpåse i handtaget till fönstret och har då självklart större delen hängandes utanför fönstret när man stänger det.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rankko:

Kör på nästan samma. Hänger en plastpåse i handtaget till fönstret och har då självklart större delen hängandes utanför fönstret när man stänger det.

Det är riktigt bra, ser roligt ut för grannar också!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Ett år tänkte farsan vara smart och förvarade nyårs-ölen på balkongen. Slutade med en ölpöl på balkongen.

Visa signatur

I am Thon, eat my spread!