Vad har ni för planer för nyår 2010 - officiell tråd.

Permalänk
Medlem

Vad har ni för planer för nyår 2010 - officiell tråd.

Då vi har passerat midnatt till årets nyår 2010, så tänkte jag ställa frågan "vad har ni får storslagna planer för nyår?"

Själv så blir det att man drar över till morsan och styvfarsan någongång på eftermiddagen för att käka nyårs middag. Blir väl sen kvar där så länge alkoholen tillåter, fram till midnatt då det är högtid att korka upp champangen och skickar sms till nära och kära för att önska dom ett spökligt, hjärtligt gott nytt år.

/ Jörgen - Liv&helvete

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Middag hemma med några polare, sen blir det vidare på fest med resten Gott Nytt!

Permalänk

Jag trodde att jag skulle gå på någon skön middag med god mat, men istället förvandlades det till någon slags bring your own allting-fest med betoning på alkohol snarare än mat. Bah, att festa på högtider är dekadent! Funderar på att sova förbi allting.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Ska till en polare tillsammans med 10 andra och ha det trevligt med lite hjälp av alkohol

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Ska plocka upp några polare vid skolan och köra till GP fyrverkeriet, sedan hem till mig där vi käkar förhoppningsvis väldigt god mat och dricker gott. Sedan bär det av till stan där några polare har ordnat fest, vet inte riktigt vad det är för tillställning men jag har förstått att det kommer vara typ föreningsaktiva från Chalmers med betoning på elektro samt GU.

Målet är ju att kring 00:00 ha en flaska bubbel i ena handen och den andra handen kring någon söt tös. Ingen tändare och silvertejp detta nyåret.

Hoppas jag vaknar upp i en lägenhet inte allt för långt hemifrån, gärna nära en pizzeria. Kan vara trevligt om ägaren av lägenheten äger sängar och inte bara madrasser...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Tycker det är överskattat det med nyår...

Men sen är det skoj!!
Ska nog ut med några polerz.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Middag här hemma med två polare(verkar det som), och senare vidare till en lokal

Permalänk

Middag hemma med familjen, senare blir det utgång tror jag. Har inte orkat bry mig om nyårsafton i år, det kommer som det kommer. Funderar dock på att bara nykter men jag vet att jag kommer dricka

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Inaktiv

Middag med flickvännen efter vi har sett på fyrverkeri i Kalmar.
Det blir inbakad fläskfilé med vitlöksås och hemmagjorda potatisklyftor

Permalänk
Medlem

Blir middag med klyftpotatis och fläskfilé ihop med polarna för att sedan köra igång lite ölande!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Har precis gjort klar min smörgåstårta, brukar alltid göra en varje nyår. Ska även ta några glas av mina whiskeys. Blir inget festande ska bara sitta hemma och ta det lugnt och äta och dricka gott.

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk
Medlem

Middag hos ett par vänner, till varmrätt kör vi Biff Wellington med hasselbackspotatis och till efterrätt hemmagjorda maränger+glass+fruktröra+chokladsås.

Sen bär det av vidare in i dimman, skippar dock bubblet i år då min baksmälla tenderar att öka exponentiellt med mängden champagne som dricks, det brukar vara jobbigt nog som det är dagen efter :p.

Permalänk
Medlem

Precis ätit middag, blev en hummer.
Ska nu ner till hotell stranden, för att kolla in showen, och gratis drinkar!

Bara 2 timmar kvar till ett nytt år!

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Precis ätit middag, blev en hummer.
Ska nu ner till hotell stranden, för att kolla in showen, och gratis drinkar!

Bara 2 timmar kvar till ett nytt år!

Thailand? Hoppade du av plugget btw ?

Permalänk

ptja,ska käka pizzan nu med sambon och barnen,spela lite ps3 med ungarna,ta nån bira,ta det lugnt och sen se på raketer,det är våran plan iaf:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Sitter på ett tåg till Lund. Ska dumpa lite grejer där och sen dra vidare med ett par kompisar till Malmö. Där ska vi till någon fest som jag inte vet så mycket om i nuläget

Delear ut internet från min telefon till datorn här på tåget, jättenöjd

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon34061:

fläskfilé .. potatisklyftor

Skrivet av Everwhite:

klyftpotatis och fläskfilé .. ölande

Verkar vara ett poppis koncept, för det är exakt vad jag åt för en stund sedan.
Nu ölar jag lite vid datorn medan damen vilar (proppmätt ) & senare blir det TV, räkmacka & skumpa.

Edit/ .. Nu har Kazen redan firat tolvslag. Jag gissar på snöfritt med .. håhåjaja. /Edit.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av anon34061:

Middag med flickvännen efter vi har sett på fyrverkeri i Kalmar.
Det blir inbakad fläskfilé med vitlöksås och hemmagjorda potatisklyftor

helvete vad gott det låter:)

Själv käkade man halvdan oxfilé, snart blir det att iaf glo på fyrverkerier men inget mer.

Permalänk
Medlem

Skulle gått iväg till krogen för en timme sedan, men jag är fortfarande så mätt att jag knappt kan röra mig.

Permalänk

Verkar som att det blir lugn nyår ändå Har tagit ett par groggar o öl men känner ingen lust att gå ut o festa. Så jag ska istället försöka fota lite och bara ta det lugnt.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Skrivet av safarisoya:

Verkar som att det blir lugn nyår ändå Har tagit ett par groggar o öl men känner ingen lust att gå ut o festa. Så jag ska istället försöka fota lite och bara ta det lugnt.

Låter som en bra ide.... Sitter själv bara o sväller i min kontorsstol och tittar på day9 daily...

Permalänk
Medlem

Sitter och gör kerneluppgraderingar, fantastiskt underhållande sätt att spendera sin nyårsafton.

Visa signatur

Moderkort: ASUS Maximus III Formula | Processor: Intel i7 860 @ 3.82GHz | Minnen: 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz | Grafikkort: XFX 5870 1GB | Kylare: Noctua NH-D14 | Nätagg: Corsair HX850W
Moderkort: MSI 880GMA-E45 | Processor: AMD Athlon II x2 245e | Minnen: 4GB Dominator GT 1600MHz | Kylare: Scythe BIG Shuriken | Nätagg: Seasonic X-Fanless 400W | 12TB

Permalänk
Skrivet av m0rk:

Låter som en bra ide.... Sitter själv bara o sväller i min kontorsstol och tittar på day9 daily...

Det lät deprimerande :/ Eller är du fortfarande mätt?

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Sitter och spelar Starcraft II ladder...

Permalänk
Skrivet av Sir. Haxalot:

Sluta härmas !

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloX:

Thailand? Hoppade du av plugget btw ?

Japp Thailand.
Ja, hoppade av. Jobbat istället, fast får nog söka nytt till hösten.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

2011 var året då jag drog igång en sweclockers tråd en jävligt tidig morgon!
Planer för året är att dra ner på alkohol och tobak

Permalänk
Medlem

GOTT NYTTTTT!!! SOVA NUU HYYY