Fundering kring ebay - säker betalning

Permalänk
Musikälskare

Fundering kring ebay - säker betalning

Hallå!

Fassan ska sälja lite av sina bilar (leksaks) på ebay men han är fundersam på hur man ska ta betalt då det kan handla om stora summor pengar

Vad är mest säkert? paypal? Hur fungerar det?

Tack

/ flashen

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

e-kort på swedbank har jag fått för mig är rätt så säkert.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Paypal är bra, finns säkert någon nackdel men det gäller ju allting. Om ni skaffar ett paypal konto så är allting ganska simpelt egentligen. Köparen sätter in pengar på ditt konto (email). När denne sedan har gjort detta så får du +pengar på ditt paypal konto som du kan föra över till din bank. Det är en simpel förklaring men allting finns att läsa på paypals hemsida. Lycka till!

Permalänk
Medlem

paypal är nog smidigast, och med risk för att verka dryg... https://www.paypal.com/se/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing/ge...

Permalänk
Medlem

använde Paypal, de är smidigast och säkrast. Plus att Paypal är omtyckt av de som är storhandlare på Ebay också

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cropsgrinder:

e-kort på swedbank har jag fått för mig är rätt så säkert.

Läste du ens frågan eller vet du inte vad e-kort är?