MSI visar surfplattor och dammsugare under CES 2011

Permalänk
Melding Plague

MSI visar surfplattor och dammsugare under CES 2011

Taiwanesiska komponentjätten MSI visar upp mängder av hårdvara och hemelektronik under CES 2011. I företagets monter finns allt från grafikkort till självgående dammsugare.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Msi Dammsuagare ftw

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk

Mhmm! Kommer det en Big Bang Dammsugare, så köper jag direkt!

Visa signatur

3570K | Asus P8Z77-V Pro | Corsair 16GB | Asus 7970T DCII | Fractal Design R3 | Phanteks PH-TC14P | Svintyst

Permalänk
Hedersmedlem

Sista roboten kanske har inbyggd kamera så man kan köra runt med den från nätet och kontrollera hemmet när man inte är hemma.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

1500kr för en robot dammsugare är väll ändå rätt bra pris?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

iCleaner? Ajaj, nu kommer Jobs bli arg...

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

Såg i notis att irobot hade en ny version av scooba som visades på CES2011, måste nog skaffa, alternativt får man väl slipa om parketten, den börjar bli ingrodd.

Permalänk
Medlem

Jag ska så ha den dammsugaren

Permalänk

Lätt att jag kommer köpa dammsugaren!!!

Permalänk
Avstängd

Haha fan va fräck dammsugare :D....Hade jag haft pengarna så hade jag köpt en jag med

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Det var den billigaste självgående damsugare jag sett. Hoppas verkligen på den här produkten.

Permalänk
Medlem

Sjukt billig robotdamsugare. Frågan är bara hur bra den är. Men jag kan tänka mig att den kan sälja rätt bra. Förutsatt att den inte är helt värdelös då. För det priset kan faktiskt jag tänka mig att köpa den om den funkar bra.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Klarar dammsugaren av att maxa Crysis!?

Men seriöst, jäkligt kul att se lite mer udda produkter än bara moderkort, grafikkort och surfplattor från CES.

Visa signatur

FD Torrent | Z690 Formula | i7 12700K | 32GB DDR5 | GTX 3080 Ti | STRIX 850W | PG279Q

Permalänk

Awesome !!!
"vad har du för dammsugare ?"
"Äh, du vet en MSI @ 8000rpm"

Permalänk
Medlem

Dammsugaren kanske består av gamla fläktar från grafikkort som MSI fått in på RMA och därav priset :D:D

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

MSI har jag börjat gilla mer och mer synd att surfplattorna såg fula ut moderkorten var mumma däremot.

Dammsugarna kan faktiskt bli något, en sån där självgående som finns på marknaden idag kostar 3000-10000kr typ så man kan hoppas att den är av lite kvalitet och gör sitt jobb bra priset till trots.

Permalänk
Medlem

dammsugarna är helt klart intressanta, har dock precis köpt ny. Frågan blir väl om de verkligen fungerar som de ska.

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk

winpad 100w såg ju riktigt intressant ut, är den 7" ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

härligt med mycket nytt från MSI har kört med deras gejjer ca 10år nu och har inte behövt skicka tillbaks nåt så.. måste nog fundera över en TWIN cleaner fanboi hoover @ 8000 RPM =D

Seriöst, de ligger mig varmt om hjärtat

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Total_Cu:

Det var den billigaste självgående damsugare jag sett. Hoppas verkligen på den här produkten.

Ett givet köp!

Permalänk

Wind Top AE2210: Kommer den att vara "Wacom penabled"?