Rakblad Gillette Fusion Power vs Fusion

Permalänk
Medlem

Rakblad Gillette Fusion Power vs Fusion

Är det någon mer skillnad på Fusion och Fusion Power -bladen, än pris och färg? o_O

http://img.diytrade.com/cdimg/559362/3762020/0/1181056958/Sel...

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Medlem

Vet inte...
Vet iaf att jag kör vanliga mach3 blad till min mach3 power hyvel... Använder ju aldrig vibratorn iaf.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Är inte power med vibration i hyveln?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Är inte power med vibration i hyveln?

Jo, precis! Men det finns blad som heter både "Fusion Power" och sådana som heter "Fusion" i affären..
Kan egentligen inte tänka mig annat än att det är en scam.. Men kollar här om någon har bättre koll på läget.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Medlem

Smaken! Sug först på den blåa och sen på den orange så kommer du märka skillnaden.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Jag testade i 3 veckor att raka halva ansiktet med vibration, och halva ansiktet utan vibration. Jag märkte absolut ingen skillnad. Så nu kör jag Gilette Fusion istället för Power. Fusion hyveln väger mer och ligger bättre i handen än vad Fusion Power gör.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.