Permalänk
Medlem

Katts.se Säkra eller?

tja undrar om någon av er beställt från http://www.katts.se / ?
ifall om de är säkra och så? :S de har reklamer i tidningar och så men fan inte att jag hittar något ang. dem i google eller så :S

deras egna "Kommentarer" på sidan är ju inte inskickade själv eller så, utan ser ut som ngn skrivit in allt dit? :S

så är Katts.se säkra att beställa från?

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

De tycks ju vara ett registrerat aktiebolag iaf:
http://www.ratsit.se/5565552733

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Verkar ju seriöst, hittade inget på prisjakt.nu om dem, men det betyder ju inget. Det är alltid ett tips att söka på ett företag där.

Men ring till dem annars om du är orolig. Låg i Trollhättan verkar det som f.ö.

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

mjo det första jag gjorde var att titta prisjakt / pricerunner men fanns inget
Gorian: Hmm ok, men betyder väl inte att dom MÅSTE vara seriösa? :S

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

kostar det inte 100 000 kr att starta ett aktiebolag?

Permalänk
Medlem

50K

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

Det kostar inte 50k att starta ett aktiebolag, men bolaget måste omsätta minst 50k (tidigare 100k). Men det betyder förstås inte att de är seriösa, bara att de omsätter minst 50k

Visa signatur

---

Permalänk

Omsättning har inget med saken att göra. Ett aktiebolag måste numera ha minst 50 000 i aktiekapital, alltså rena pengar eller varor motsvarande den summan.

Visa signatur

www.uu.se - some kind of university | www.hirr.org.uk - ain't no mountain high enough | www.bajenfans.se

Permalänk
Medlem

och det lär ju dom ha pga smycken så :S hmm

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobamatics:

Omsättning har inget med saken att göra. Ett aktiebolag måste numera ha minst 50 000 i aktiekapital, alltså rena pengar eller varor motsvarande den summan.

Ber om ursäkt för det dåliga ordvalet, satt på jobbet och försökte komma på vilket ord det skulle vara men det fick till slut bli "omsätta" ändå ^^

Det du säger är helt riktigt.

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Tänkte bara säga nu att Katts.se ägaren har kontaktat mig personligen och säger att de inte är bluff företag att Gunilla (ägaren) blir arg för det gör ju allt svårare att lita på nätet, även på de ärliga.

jag ska iallafall ge en chans till katts.se nu och jag kommer edita tråden då när jag fått min grej och skriva vad jag tycker om dem.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7