Tt Esports släpper Shock One med surroundljud

Permalänk
Melding Plague

Tt Esports släpper Shock One med surroundljud

Chassitillverkaren Thermaltakes gamingmärke Tt Esports lanserar ett nytt headset för datorspel i alla former.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Lär det inte brgänsas av USB-kabeln? Eller blir det USB3? ^^

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem

Finns många USB headsets med bra kräm i så om det skulle vara usb2 tror jag inte det är några problem.

Påminner lite om ett flyg-headset?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Förbannat ful? Tycker jag iallafall

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Ful som bara den men om ljudet är bra och den sitter bra så skiter jag fullständigt i hur den ser ut

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk

Ful och en logitech ripoff, men visst kommer folk köpa den.

Permalänk
Medlem

Tyckte faktiskt att den var rätt snygg, jag gillar i allmänhet fyrkantiga hörlurar.

Vem älskar inte de gamla Jecklin Float lurarna?

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Tycker den såg riktigt frän ut synd att man inte hade överflöd av pengar, hade jag lätt köpt denna!
Fattig student :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fritjof92:

Lär det inte brgänsas av USB-kabeln? Eller blir det USB3? ^^

Det begränsas absolut inte av USB-kabeln, varför tror du det? Det enda datorn gör är att skicka vidare information till headstet via USBn, sen gör headstetet om det till analogt ljud själv (vanliga 3.5mm lurar tar ju datorns egna analoga signal och skickar det passivt till lurarna).

Headsetet har alltså ett eget ljudkort, så det spelar ingen roll hur dåligt (eller bra) ljudkort du har i datorn, det låter lika dant för alla med samma headset Ett vanligt headset påverkas ju av hur bra ljudkortet i datorn är.

Jag med ett asus xonar skulle aldrig köpa ett USB-headset

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Defeat^:

Det begränsas absolut inte av USB-kabeln, varför tror du det? Det enda datorn gör är att skicka vidare information till headstet via USBn, sen gör headstetet om det till analogt ljud själv (vanliga 3.5mm lurar tar ju datorns egna analoga signal och skickar det passivt till lurarna).

Headsetet har alltså ett eget ljudkort, så det spelar ingen roll hur dåligt (eller bra) ljudkort du har i datorn, det låter lika dant för alla med samma headset Ett vanligt headset påverkas ju av hur bra ljudkortet i datorn är.

Jag med ett asus xonar skulle aldrig köpa ett USB-headset

Xonar Essence STX + Sennheiser HD-25-i II <3