Rapport sägs avslöja Apple Ipad 2

Permalänk
Medlem

iPad 2 är något av sakerna jag funderar på att köpa iår, så ser fram emot en tvåkärnig processor om det nu blir så Men då borde det väll bli en sån i iPhone 5 också?

En sak sweclockers, skriv iPad, iPhone, iPod, inte Ipad, Iphone, Ipod, ser så fult ut i mina ögon

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Skrivet av Jerkanftw:

iPad 2 är något av sakerna jag funderar på att köpa iår, så ser fram emot en tvåkärnig processor om det nu blir så Men då borde det väll bli en sån i iPhone 5 också?

En sak sweclockers, skriv iPad, iPhone, iPod, inte Ipad, Iphone, Ipod, ser så fult ut i mina ögon

Du menar att dom ska hålla sig ifrån korrekt svenska och istället börja göra reklam för en produkt? Nej tack.

För övrigt, skönt att inläggen håller så extremt hög klass. Jisses, är många så unga att dom verkligen inte har en aning?

Visa signatur

"You know what's fun to do? Rent an adult movie, take it home, record over it with The Wizard of Oz, then return it so the next guy that rents it is thinking. 'When is this Dorothy chick going to get naked?'"
- Mark Pitta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Domifuling:

Du menar att dom ska hålla sig ifrån korrekt svenska och istället börja göra reklam för en produkt? Nej tack.

Hur kan det vara reklam att skriva rätt? korrekt svenska? Dom skriver så det heter, samma sak som att skriva sandy Bridge i mina ögon.

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerkanftw:

Hur kan det vara reklam att skriva rätt? korrekt svenska? Dom skriver så det heter, samma sak som att skriva sandy Bridge i mina ögon.

Namn skrivs med stor bokstav på svenska. Att Apple väljer att marknadsföra sina produkter på något annat sätt har inte med saken att göra.

sandy Bridge är en felstavning, eftersom det är ett namn, och ska därmed ha stor bokstav i början. Det skulle gälla även om Intel själva skulle skriva SaNdY BrIdGe.

Visa signatur

En budget compaq laptop från 2007.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakuni:

Namn skrivs med stor bokstav på svenska. Att Apple väljer att marknadsföra sina produkter på något annat sätt har inte med saken att göra.

sandy Bridge är en felstavning, eftersom det är ett namn, och ska därmed ha stor bokstav i början. Det skulle gälla även om Intel själva skulle skriva SaNdY BrIdGe.

Okej, gillar bara inte när folk skriver Iphone, ser så fel ut i mina ögon

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Avstängd

Statusavis

Skrivet av Tempel:

Håller som i avseendet designen håller. Vem vill synas med en 3gs när 4 finns. Likadant var det när 3an kom i förhållande till 2an. Eftersom Apples största säljargument idag är statusen så måste designen förändras mycket mellan generationerna så man ser tydligt vilka som har den nya.

Sitter man på tricken så ser man ofta tjejer med Hunterstövlar och en iPhone i handen. Statusjakt mer än nått annat.

Jag skiter fullständigt i status, iPhone 4 är en grymt bra produkt, för mig värt pengarna att skaffa trots att jag har en 3GS. Trist med kombinationen ignorans och avund.