Kan man bli impotent eller få andra skador av hårborttagningsmedel?

Permalänk
Avstängd

Kan man bli impotent eller få andra skador av hårborttagningsmedel?

Tjena
Tänkte testa använda hårborttagningsmedel men undrar om det finns risk att bli impotent eller få andra skador på paketet? Tycker det är rätt jobbigt att raka bort skiten =/

EDIT: ska även användas på andra delar av kroppen och vill inte bli helt röd eller få massa utslag :S

Permalänk
Medlem

Ett väldigt hett tips är att inte använda medlet på andra ställen än det är avsett för!!!

För några år sedan köpte tjejen ett hårborttagningsmedel för benen, och hon ville testa det på mitt skägg också. Dum som jag var godkände jag detta, och det slutade med brännmärken på hela halsen som var kvar ett par veckor. Ont som f*n gjorde det också för den delen...

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk

Om du nu måste så finns det väl speciella varianter för "paketet"?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Kan ju säga att det fungerar väldigt bra. FÖR bra. Efter ett par gånger sved min pung som om jag gnidit den i brännässlor, tänt eld på den och smörjt in den med citron och salt.

Inte att rekommendera ärligt talat

Permalänk
Medlem

Känns lite långsökt att fråga på ett datorforum om man kan bli impotent av ett hårborttagningsmedel Ingen här kan ju garantera något, så tycker du ska fråga någon som kan mer om det typ någon läkare eller så.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Avstängd

Brännskador lät inte speciellt trevligt så skippar nog hårborttagningsmedel Nu har håret på påsen växt vilt och går inte raka bort det så lätt med hyvel... Testade med trimmer men den nyper fast även fast jag sträcker ut huden så den vill jag inte köra igen. Kanske borde testa att vaxa då men gör det mindre ont att vaxa när man har "pansarpung" och inte hängpung? Har även härt att det inte är att rekomendera att vaxa pungen själv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Har även härt att det inte är att rekomendera att vaxa pungen själv?

All min heder om du lyckas vaxa hela din pung själv.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Jag prövade för bara ett par dagar sedan hårborttagningsmedel på området "precis över penis". Det sved som fan i ett par dagar, jag fick sår som nästan blödde. Jag kan nog ha överdrivit mängden och tiden för användande, var krångliga instruktioner.

Gissar på att man måste lära sig använda det. Jag kommer dock skippa det i fortsättningen.

Permalänk
Medlem

vilka problem ni får jag märker aldrig något, varken svider eller bränner och fungerar bra. kanske använder ni en för stark variant? jag för veet hårbortagningscreme en rosa "flaska"(mer tandkrämsliknande tub fast stor).

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Avstängd

Så både medel och vaxning är uteslutet, får bli att använda hyveln ist då jag vill kunna använda min pillesnopp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lcdposter1337:

Så både medel och vaxning är uteslutet, får bli att använda hyveln ist då jag vill kunna använda min pillesnopp

Du kommer inte bli impotent av att pröva hårborttagningsmedel 1 gång

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

vilka problem ni får jag märker aldrig något, varken svider eller bränner och fungerar bra. kanske använder ni en för stark variant? jag för veet hårbortagningscreme en rosa "flaska"(mer tandkrämsliknande tub fast stor).

Körde också den, och i början fungerade det hur bra som helst. Men efter ett par gånger så började det svida och sen gick det inte längre.

Ungefär lika skönt som att gnida in pungen i anti-skabbmedel vad det nu heter

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkmoon:

Körde också den, och i början fungerade det hur bra som helst. Men efter ett par gånger så började det svida och sen gick det inte längre.

Ungefär lika skönt som att gnida in pungen i anti-skabbmedel vad det nu heter

jaha ja, kanske jag inte märker nått för jag kör ganska så sällan, typ i gång i månaden eller mindre.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tweak:

Du kommer inte bli impotent av att pröva hårborttagningsmedel 1 gång

Ne men vill inte riskera att få brännskador

Permalänk
Avstängd

Jag personligen brukar undvika allt som heter något med "medel" i (förutom kontanta medel:D) just för att allt är så industrialiserat idag med en massa tillsatser. Jag vet en kille som köpte något "smet" som han la på sin flickväns vagina (för skönare oralsex) men kvinnan i fråga fick utslag av medlet (ni ser ordet "medel" dök upp igen:P) och de fick gå till läkare för att få hjälp. Så undvik medel på både snoppen och kroppen.;):)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Jag personligen brukar undvika allt som heter något med "medel" i (förutom kontanta medel:D) just för att allt är så industrialiserat idag med en massa tillsatser. Jag vet en kille som köpte något "smet" som han la på sin flickväns vagina (för skönare oralsex) men kvinnan i fråga fick utslag av medlet (ni ser ordet "medel" dök upp igen:P) och de fick gå till läkare för att få hjälp. Så undvik medel på både snoppen och kroppen.;):)

Om man är smart så testar man först med en liten liten "klick" av medlet för att testa om man reagerar på det eller ej

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pinkspear:

Om man är smart så testar man först med en liten liten "klick" av medlet för att testa om man reagerar på det eller ej

Intressant du nämner detta.;) Läkarens första reaktion var nämligen:
-"Kan ni inte ha oralsex på vanligt vis, vad är det för fel på dagens ungdom"?

(Och nej, jag hade inte förmånen att vara så intim med nämnda fröken och var således ej inblandad i deras "medel"-lek!;))...

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Ja herrejefvlar. Vad ska du ner där och grotta överhuvudtaget?

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Juggernawt:

Ja herrejefvlar. Vad ska du ner där och grotta överhuvudtaget?

Var inte jag som grottade som sagt.:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

Väcker tråden till liv igen med en annan fråga om hårborttagning...

Har överdrivet mkt hår på skinkorna som jag vill få bort och undrar vad det bästa sättet är? Om jag rakar så kommer det ju bli massor med svarta prickar på skinkorna som det blir när man rakar bröstet så funderar på att vaxa. Gör det mindre ont om man trimmar håret innan man vaxar? Har även hört från en kompis att vax kan ge komplikationer? Hur ska man ta mellan skinkorna? Antar att det kommer göra jävligt ont där? Men det kommer väl inte se bra ut om man inte tar där?
Finns det något bra vax ni kan rekomendera? Skulle vara bra om det fungerade på bröstet också

Permalänk
Medlem

Om du trimmar först gör ingen skillnad, det kommer göra förbannat ont när du sliter stråna ur hårsäckarna.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av P-NILZ:

Om du trimmar först gör ingen skillnad, det kommer göra förbannat ont när du sliter stråna ur hårsäckarna.

Låter logiskt, har dock hört att det ska göra mindre ont om man trimmar innan så det är lika långt =/