Google lanserar webbplats för Android Market

Permalänk
Melding Plague

Google lanserar webbplats för Android Market

Google fortsätter slipa på programbutiken Android Market. Nu lanserar företaget en webbversion av handelsplatsen.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Trevligt. Android blir bara bättre och bättre. Snart dags att hoppa på tåget.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Det är ju inte fel!

Däremot tycker jag det är lite för få applikationer som är roliga och har bra grafik...

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Det finns redan liknande sidor redan.
Men det är trevligt att det har kommit en officiell.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk

Riktigt skönt, Androlib och liknande var inte precis genomtänkta sidor, den här ser riktigt bra ut!

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

De funkar riktigt bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leedow:

Det finns redan liknande sidor redan.
Men det är trevligt att det har kommit en officiell.

SKillnaden är att här kan du klicka på "installera" och sen har du programmet färdigt att användas i mobilen efter 30 s

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Skrivet av EnNickeMan:

Riktigt skönt, Androlib och liknande var inte precis genomtänkta sidor, den här ser riktigt bra ut!

Fast de tar lite från Androlibs struktur ändå.
Fast som sagt den hade inte direkt en logiskt struktur på sina apps.

Visa signatur

CPU i9-9900K GPU ASUS RTX 2080 TI Strix OC MB ASUS STRIX Z390-E RAM Corsair VENGEANCE RGB 32GB DDR4 3200MHz Case Fractal Design Define C PSU EVGA G3 850W Cooling Noctua D15
Monitor MSI Optix MAG342CQR SSD Samsung 970 EVO 500GB 860 EVO 500GB 860 QVO 2TB + QVO 4TB PLEX Server 2x HC560 20TB+WD RED 2x10TB+12TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Painby:

SKillnaden är att här kan du klicka på "installera" och sen har du programmet färdigt att användas i mobilen efter 30 s

Ja, det är ju positivt.
Något gott kommer ju alltid med en officiell produkt.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem

Tänk om apple kunde fixa något sånt här :/ nästa telefon blir nog en android.

Permalänk
Medlem

Detta är precis vad jag hade tänkt mig google skulle fixa men tacka vet jag Applanet

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Skrivet av Painby:

SKillnaden är att här kan du klicka på "installera" och sen har du programmet färdigt att användas i mobilen efter 30 s

Det kan man väl göra på Appbrain redan?

Men som sagt, bra med en officiell.

Permalänk
Skrivet av Saliciouscrumbs:

Det kan man väl göra på Appbrain redan?

Men som sagt, bra med en officiell.

Man kunde.. vad jag vet så togs det bort pga uppdateringar med Market som gjorde att man inte längre kunde använda Appbrains "auto installer" . Men det va ett tag sen. Dom kan ju ha fixat det igen?

Permalänk

Appbrain funkar så bra att det känns onödigt för mig att byta

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Trevligt. Android blir bara bättre och bättre. Snart dags att hoppa på tåget.

Känner lika dant. Funderat ett tag nu på att investera i en Andriod, lägger nog en beställning i eftermiddag.

Visa signatur

RTX 3080/ 7700X

Permalänk
Medlem

tänk om man hade kunnat hitta en bra RSS läsare till mobilen.

Permalänk
Skrivet av Moses666:

tänk om man hade kunnat hitta en bra RSS läsare till mobilen.

Jag är ganska nöjd med google reader. Det största felet är att de flesta feeds bara är länkar till hemsidan där artikeln ligger vilket gör att charmen med rss feeds försvinner lite.

Visa signatur

Citera mig gärna om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

håller med dig där hade varit skönt om man hade kunnat se hela artikeln med bilder och så i mitt tycke.