Permalänk

Nattråden - fortsättning

Ni läser inte fel, ni drömmer inte för den delen heller..Oja, natt tråden är tillbaka!
Senast så fick vi lite problem, den förra natt tråden fick läggas ner eftersom det vart något strul mellan en moderator och trådskaparen.

Hur som helst, försök att läsa reglerna om ni är nya här på den övriga forumsdelen här på Sweclockers.
Reglerna till den här delen av forumet finner ni här;
http://www.sweclockers.com/forum/93-hobby-fritid-och-livsstil/679621-valkomna-till-ovriga-amnen-las-detta-innan-ni-borjar-skriva/

Samt här:

http://www.sweclockers.com/forum/regler

För er som missade den tidigare natt tråden så vill jag bara välkomna er till den nya!
Tråden är simpel, vi diskuterar himmel & jord här. Din vardag, sömnproblem kanske? Känner du dig för att skriva av dig lite mitt i natten kanske?
JA! Då är du välkommen att skriva i den här tråden!

Skriv av dig mitt i natten, tveka inte en enda sekund !

*Tråden är aktiv från och med 00:00 - 06:00 (Precis som tidigare)

*Respektera varandra
*Respektera Mod
*Ha det så kul här!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

Fy tusan va trevligt! saknat natt tråden

Jo man får helt enkelt börja direkt, jag är vaken för att jag måste plugga subnätverk men har fastnat i youtube-träsket så det går lite sisådär haha

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Fy tusan va trevligt! saknat natt tråden

Jo man får helt enkelt börja direkt, jag är vaken för att jag måste plugga subnätverk men har fastnat i youtube-träsket så det går lite sisådär haha

Välkommen tillbaka!
Jo, jag kan inte heller sova. Sitter och pluggar, lite arbeten som ska in. Kan inte somna i vanliga fall annars..Jag tänker för mycket xD !

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av SilentHarmonic:

Välkommen tillbaka!
Jo, jag kan inte heller sova. Sitter och pluggar, lite arbeten som ska in. Kan inte somna i vanliga fall annars..Jag tänker för mycket xD !

Haha jag har samma problem, just nu när jag lägger mig oroar jag mig mest för uppgifter som borde vart gjorda men det löser sig!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Haha jag har samma problem, just nu när jag lägger mig oroar jag mig mest för uppgifter som borde vart gjorda men det löser sig!

True story! Det löser sig ..Alltid.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

Man borde locka in lite människor i tråden, finns nog många vakna än

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Man borde locka in lite människor i tråden, finns nog många vakna än

Det stämmer!
SweC folket är igång alla timmar på dygnet.

Folk kanske har fastnat för heta diskussioner såhär tidigt på morgonen, vem vet .
Hehe

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av SilentHarmonic:

Det stämmer!
SweC folket är igång alla timmar på dygnet.

Folk kanske har fastnat för heta diskussioner såhär tidigt på morgonen, vem vet .
Hehe

Haha ja precis
får göra lite smygreklam i andra trådar

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Själv sitter man på jobbet och ser på bones händer inte ett uns

Permalänk

Vad jobbar du med :)?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Nätverksövervakning, för lite various kunder, dokc är det nästan alltid tyst på nattpass. perfekt för att dra med bärbara och ha minisemester med lön fast man fortfarande är kvar på jobbet

Permalänk
Medlem

Jag vet inte med er, man man får lätt en Déjà vu känsla utav att sitta här nattetid.
Var inte allt för längesen, rent känslomässigt eller tidsmässigt som man satt uppe vid den här tiden. Man sitter och velar inför om man ska försöka lägga sig, eller om man ska sitta upp natten igenom, igen.

Men det känns inget vidare att gå och lägga sig heller, så då blir det väl att man får försöka göra det bästa av det hela och försöka få tiden att gå.

Men endå, man får endå en viss Déjà vu över det hela.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

cuda99
aha låter intressant minst sagt, alltid skönt med lite betald dötid

liv&helvete
Jag får ungefär samma känsla, men det är skönt att natt tråden är tillbaka
Dedär med att lägga sig är en jobbig sak just nu, ligger mest och funderar och vänder mig, får vänta tills jag blir tillräckligt trött så jag somnar direkt

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

cuda99
aha låter intressant minst sagt, alltid skönt med lite betald dötid

liv&helvete
Jag får ungefär samma känsla, men det är skönt att natt tråden är tillbaka
Dedär med att lägga sig är en jobbig sak just nu, ligger mest och funderar och vänder mig, får vänta tills jag blir tillräckligt trött så jag somnar direkt

Får väl hoppas på att tråden får leva kvar och inte blir låst som den förra. Alltid trevligt med natt trådar.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Absolut känns ju allmänt trevligt att det finns folk uppe att prata med.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Skrivet av ManBearPig:

Absolut känns ju allmänt trevligt att det finns folk uppe att prata med.

Javisst, visst är det så.
Alltid roligare att ha någon att snacka med än att bara sitta rätt upp och ner.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Haha, kul & se att fler var igång inatt!
Sitter här igen, en Fredagsnatt och funderar över min högskoleutbildning! Jag måste ta tag i det nu

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem

Sitter och lirar lite dueller i Diablo 2 LOD, funderar på om man ska orka se på NHL hockey inatt eller inte.. Dock skulle jag behöva sova så man kommer upp skapligt och hinner städa innan lite folk kommer över på en fika. Skulle behöva diska och dammsuga men det är ju så satlöst tråkigt

Men det får nog bi sängen trots allt! Ha det gött allesammans, gnatt

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Hedersmedlem

Har snackat lite med två av tjejerna i korridoren och deras kompisar. Trevligt. Ska väl se på lite Stargate och sen sova

Permalänk
Medlem

Fuck, råkade skicka iväg en sms biljett via en app!

Permalänk
Medlem

Såg nyss på

Väldigt speciell film, men man får ju tänka på att den är 40 år gammal också. God natt på er

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk

SItter och klockar min E6600, körde suicide run 3,5ghz @ 1.5v (bios, 1,45v enligt windows)
Den klarade dock fortfarande inte 3dmark :/ kör 3,3ghz @ 1,45v bios istället, det ska gå!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

SItter och klockar min E6600, körde suicide run 3,5ghz @ 1.5v (bios, 1,45v enligt windows)
Den klarade dock fortfarande inte 3dmark :/ kör 3,3ghz @ 1,45v bios istället, det ska gå!

Du tror inte det kan vara ditt moderkort som sätter käppar i hjulet? 680 brädorna är ju inte direkt kända för att vara stabila.

Permalänk
Skrivet av RealMadrid:

Du tror inte det kan vara ditt moderkort som sätter käppar i hjulet? 680 brädorna är ju inte direkt kända för att vara stabila.

Det är mycket troligt nvidia chipset överlag har väl aldrig varit några dröm chip när det kommer till klockning kör OCCT just nu, 3,3ghz på 1,45v, håller tummarna.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Det är mycket troligt nvidia chipset överlag har väl aldrig varit några dröm chip när det kommer till klockning kör OCCT just nu, 3,3ghz på 1,45v, håller tummarna.

Haha ok, jag ska dra o lägga mig men kämpa på du brave clocker of the night

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

SItter och klockar min E6600, körde suicide run 3,5ghz @ 1.5v (bios, 1,45v enligt windows)
Den klarade dock fortfarande inte 3dmark :/ kör 3,3ghz @ 1,45v bios istället, det ska gå!

Haha på tal om den processorn, så hittade jag en sådan helt random idag.
Jag skulle plocka fram ett MS XBOX, poff så trillade en E6600 Conroe ner.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av SilentHarmonic:

Haha på tal om den processorn, så hittade jag en sådan helt random idag.
Jag skulle plocka fram ett MS XBOX, poff så trillade en E6600 Conroe ner.

Haha bara sådär, va trevligt!
Kört OCCT i nästan en timme och de klarade den så slänger på 3 timmar till

RealMadrid: Tack så mycket! och godnatt

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Haha bara sådär, va trevligt!
Kört OCCT i nästan en timme och de klarade den så slänger på 3 timmar till

Realmadrig: Tack så mycket! och godnatt

Trevligt, trevligt!
Jag behöver ett nytt agg..Råkade ta sönder mitt extra agg.
Long story.

Köper väl ett nytt i veckan om jag orkar.
Oh yeah, ska klocka min AMD 64 FX 60 också <3

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av SilentHarmonic:

Trevligt, trevligt!
Jag behöver ett nytt agg..Råkade ta sönder mitt extra agg.
Long story.

Köper väl ett nytt i veckan om jag orkar.
Oh yeah, ska klocka min AMD 64 FX 60 också <3

Haha var det ett Ace ;)? skämt åsido,
Kör ett gammalt Tagan 430w i E6600 riggen och de funkar riktigt bra! They just dont make'em like they used to ;)!

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Haha var det ett Ace ;)? skämt åsido,
Kör ett gammalt Tagan 430w i E6600 riggen och de funkar riktigt bra! They just dont make'em like they used to ;)!

Haha nice!
Absolut...Just trolli'n!
Nä, det var något random brand agg jag köpte i Japan för något år sedan.
Skulle modda om det, så gick det lite snett. Så lite delar vart förstörda, trist. Agget fungerade ju så bra haha :/

Aja, löser det senare !

Visa signatur

Apple Mac Mini