Permalänk
Medlem

Priskoll p4 S775!!

Hej, undrar bara lite vad man kan få för en 3årig p4 på 3.06ghz med HT samt Gigabytes 945GZM-S2 Mobo och 1gig Ram, har kört CPU:n i 3.4ghz med minimal volt ökning. Får man en 500-800 tro?

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Medlem

svårt å tro att du får nått alls för den :/ skänkes kan du dra in han på och be dem betala frakten :/

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

men den duger ju utmärkt om man bara surfar och liknande kanske ska slänga ut den på blocket då?

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk

Inte mycket mer än 100-150kr i alla fall!

Mvh Daniel

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody" - Bill Gates, 1981

Permalänk

Lägg ut det på tradera för 1kr och se vart det slutar, tror du kan få bra mycket mer än dom där skit summorna personerna ovan skrivit. Jag fick trots allt 640kr för en AMD 3200+ och något ECS moderkort med 1gb ram så varför skulle du bara kunna få en hundring eller två.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag hade också lagt ut grejerna på Tradera. Det brukar ofta sluta med att du får mer än sakerna är värda, eftersom folk alltid vill vinna auktionen, och låter buden skena iväg.

Permalänk
Medlem

det är ju trots allt in Dual core och inte en single core också om jag glömde nämna det, eller så är det HT på den har inte orkat kolla

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Medlem

tippar på att de är HT, pröva blocket eller tradera, ett par hundra på blocket typ 150kr å på blocket är de bara dra upp för en tia å se vart de går.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av PCFreak:

Hej, undrar bara lite vad man kan få för en 3årig p4 på 2.04ghz samt Gigabytes 945GZM-S2 Mobo och 1gig Ram, har kört CPU:n i 3.4ghz med minimal volt ökning. Får man en 500-800 tro?

*Edit* den var tom på 3.06Ghz stort misstag haha vet inte vad jag förväxlade med.

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av PCFreak:

det är ju trots allt in Dual core och inte en single core också om jag glömde nämna det, eller så är det HT på den har inte orkat kolla

Om den inte heter "Pentium D" så är det ingen dual-core. Det är HT om du ser två processorer i enhetshanteraren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Om den inte heter "Pentium D" så är det ingen dual-core. Det är HT om du ser två processorer i enhetshanteraren.

jo precis, det var en single core med HT

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>