Antec förbereder chassiserien Dark Fleet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kvickstick:

Griniga svenskar

Ja gud, tackar farsan för min norska halva.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Ja, den var ful, men jag tycker nästan att detta var värre.

Lian Li har å andra sidan grymt snygga chassin och det väger upp.
Detta är nog det snyggaste chassit jag sett.

Håller med dig stenhårt där, byter man bara ut de fula fläktarna i fronten så äre svårslaget. R2 är ju också ett helt underbart chassi,

Och vad skulle detta chassit föreställa? håller med resten av gänget, otroligt fult man funderar ju värkligen på vilken målgrupp dom hade tänkt sig när dom gjorde dessa chassin, det är ju inte precis så att kidsen har råd med nya chassin.

Permalänk
Avstängd

Militär?

hojta till om någon kommer på vad som är militärinspirerat

Visa signatur

Väldigt många tror på den där BLÅsta, BLÅljugande Moderaten... Mytoman, Myglare..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av kkay:

det va ett jäkla gnäll i den här tråden

haha!

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Säkert finns det en marknad för sånt här, men jag är ingen potensiell köpare. Men jag undrar mest varför man monterat minifläktarna i fronten istället för ordentliga 12o fläktar som det uppenbarligen är plats till. Ett gamerchassi är väl inte minst ett chassi som ska ha bra kylmöjligheter då komponenterna ska drivas hårt i långa pass... nåväl det kan vara tilltalande för åldersgruppen som leker med transformers figurer fortfarande.
Men gamerchassi tycker jag inte det är försvarbart att kalla det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gipsyboy:

Säkert finns det en marknad för sånt här, men jag är ingen potensiell köpare. Men jag undrar mest varför man monterat minifläktarna i fronten istället för ordentliga 12o fläktar som det uppenbarligen är plats till.

Minifläktar? Det ÄR väl 120mm fläktar i fronten såvitt jag kan se? (och såvitt det står i nyheten)
Bara gallret som får dem att se små ut.

Se här tex:
http://images.bit-tech.net/content_images/2010/04/first-look-...

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

jag tycker kanse att dom har överdrivit lite med designen dark fleet chassina kunnde dem inte gort antec 902 och 1200 med tex röda eller gröna fläktar skulle se grymt mycket bättre ut en med en massa plast på framsidan!

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz |Gigabyte GA-870A-UD3 | XFX Radeon HD6870 1GB | OCZ 4GB DDR3 Platinum | 500GB Western Digital Caviar Blue | antec ninehundred two

Permalänk

gnäll gnäll gnäll...
Ingen tvingar er att köpa det, alla tycker inte som ni, speciellt inte p12or

Permalänk

Såg 3Dgameman's recension på dark fleet och ärligt talat så det är INTE ett dåligt chassi, design är en personlig fråga men dark fleet lådorna är helt klart riktigt bra lådor.

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Såg 3Dgameman's recension på dark fleet och ärligt talat så det är INTE ett dåligt chassi, design är en personlig fråga men dark fleet lådorna är helt klart riktigt bra lådor.

jag köpte ett df-30 för en månad sen, och utan att jag visste det så hade det kommit en ny modell. Ser likadan ut men har bra hål för kabeldragning Inget dåligt med den.