Permalänk
Medlem

Steve Jobs är döende

Steve Jobs, grundare utav Apple, är döende.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8581060.ab

Personligen tycker jag att det är sorgligt. Ifall han dör dör ett företag. Ifall han dör dör en legend.

EDIT: Håll diskutionen på en vuxen nivå. Dvs inga svordomar eller några önskningar om att han ska dö. Han går säkert genom en svår period.

/discuss

Permalänk
Medlem

Snälla, människan är ingen legend. Tråkigt för hans nära och kära, men att kalla Steve Jobs för legend är fan ett slag i ansiktet mot alla riktiga legender såsom Sokrates, Einstein, Newton, Adam Smith, Kepler, Curie. Människor som faktiskt bidragit med att föra mänskligheten framåt.

Apple kommer heller inte försvinna bara för att Steve Jobs dör...

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

ingen har sett diagnosen eller de medicinska papprerna ifrån sjukhuset förutom han själv antar jag?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Men för helvete! NEJ, HAN ÄR INTE DÖENDE!
T.om. aftonbladet är tydliga: "Tidningen National Enquirer".

Sluta läs aftonbladet när du inte är kapabel att tolka lögnerna de publicerar.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Random-person:

Men för helvete! NEJ, HAN ÄR INTE DÖENDE!
T.om. aftonbladet är tydliga: "Tidningen National Enquirer".

Sluta läs aftonbladet när du inte är kapabel att tolka lögnerna de publicerar.

Va aggro du är då

Ja aftonbladet och expressen sprider til 99% ren dynga och man måste kunna tolka dessa lögner, kan man inte det är det dags att byta blaska.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cloudstone:

Snälla, människan är ingen legend. Tråkigt för hans nära och kära, men att kalla Steve Jobs för legend är fan ett slag i ansiktet mot alla riktiga legender såsom Sokrates, Einstein, Newton, Adam Smith, Kepler, Curie. Människor som faktiskt bidragit med att föra mänskligheten framåt.

Apple kommer heller inte försvinna bara för att Steve Jobs dör...

En IT-legend är han i alla fall i min värld.

Permalänk
Skrivet av Cloudstone:

Snälla, människan är ingen legend. Tråkigt för hans nära och kära, men att kalla Steve Jobs för legend är fan ett slag i ansiktet mot alla riktiga legender såsom Sokrates, Einstein, Newton, Adam Smith, Kepler, Curie. Människor som faktiskt bidragit med att föra mänskligheten framåt.

Apple kommer heller inte försvinna bara för att Steve Jobs dör...

+1
Kunde inte säga det bättre själv. Sen som Random-person säger så ska man nog ta allt som aftonbladet skriver med en nypa salt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Random-person:

Men för helvete! NEJ, HAN ÄR INTE DÖENDE!
T.om. aftonbladet är tydliga: "Tidningen National Enquirer".

Sluta läs aftonbladet när du inte är kapabel att tolka lögnerna de publicerar.

Psst, alla är döende. Jag, du och Steve Jobs. Det är bara en fråga om när man dör.

Visa signatur

Meh

Permalänk
Medlem

Om jag inte missminner mig så hade Apple sina svåra år efter dom sparkade Steve. Får väl se vad som händer nu.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av LightBlizz:

+1
Kunde inte säga det bättre själv. Sen som Random-person säger så ska man nog ta allt som aftonbladet skriver med en nypa salt.

Speciellt när Afontbladets källa är en blaska som är ännu värre än Aftonbladet vars källa i sin tur är en viss Dr. Gabe Mirkin som normalt säljer bantningstips och pratar i radio. Han baserar sin diagnos på ett par paparazzibilder.

Jag skulle inte ta det här med en nypa salt utan utgå från att det var lögn och förbannad dikt hela skiten.

Aftonbladet visar tryckfrihetens baksida. Det är ok att sprida vilka lögner som helst och man har inget som helst ansvar heller.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Om jag inte missminner mig så hade Apple sina svåra år efter dom sparkade Steve. Får väl se vad som händer nu.

Å andra sidan dog Apples själ redan när Woz gav sig av. Jobs var affärsmannen, Woz var hackern.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Skrivet av kode:

Å andra sidan dog Apples själ redan när Woz gav sig av. Jobs var affärsmannen, Woz var hackern.

Sant. Men det har funnit många uppfinnare som har misslyckats bara för att dom inte kan sälja det dom har konstruerat

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig riktigt gillat Jobs sen jag såg filmen Pirates of Silicon Valley.
Tråkigt för företaget om han dör dock, men de lär väl hitta någon annan drivande ledare.

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 3070 - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cloudstone:

Snälla, människan är ingen legend. Tråkigt för hans nära och kära, men att kalla Steve Jobs för legend är fan ett slag i ansiktet mot alla riktiga legender såsom Sokrates, Einstein, Newton, Adam Smith, Kepler, Curie. Människor som faktiskt bidragit med att föra mänskligheten framåt.

Apple kommer heller inte försvinna bara för att Steve Jobs dör...

Hålled med.
Steve Jobs en Legend, pff..

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Har aldrig gillat Jobs utan snarare tvärtom, så jag bryr mig inte nämnvärt. Det är väl egentligen positivt för branschen då Jobs styrt lite som en diktator hos Apple. Kanske får Apple lust att faktiskt göra prisvärda produkter nu ...

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Va aggro du är då

Ja aftonbladet och expressen sprider til 99% ren dynga och man måste kunna tolka dessa lögner, kan man inte det är det dags att byta blaska.

Mmm...väldigt aggro!:( Tycker aggro-killen kan visa lite respekt för allt som Steve Jobs har gett oss!:)^^ Dör han så kan jag lika gärna flytta... Skulle kännas tomt utan hans årliga presentationer (som jag gillar då det inte finns liknande presentationer i sitt slag - jmf. t.e.x. en tråkig Volvo chef som bara babblar trista siffror på ett papper och dessutom lyckas bli utbytt efter ett tag) för att ta ett exempel.

Han är en legend i teknikvärlden. Någon sa att han inte var legend för att han inte har samma dignitet som t.e.x. Platon, Sokrates m.f. Men jag anser att han är en legend inom teknikvärlden avseende utvecklandet av datorer och mobiltelefoner. Utan Honom hade vi förmodligen fortfarande stått och stampat med mobiler som på sin höjd har bra färgskärmar men som är just det: mobilskärmar och inte den teknik som iPhone är idag.

Ni får även tänka på att Steve gjort mobiltelefonin och dataanvändandet enkelt. Alla minns väll de wap, pop etc. inställningar man var tvungen att konfigurera i timmar för att eventuellt få det att funka i slutändan (jag minns jag satt med Sony Ericsson i 1 timme med detta en gång) något som ingen vanlig användare skulle orka med. Med iPhone och Mac så funkade allt från början "out of the box" och nu surfar folk som aldrig förr.

Tycker alla Aggro-killar kan visa så pass mycket respekt - om man har en negativ åsikt - att man inte smädar en (vad det verkar i dagsläget) sjuk människa, utan går till sin vårdcentral och lägger alla inre aggressioner på en kurator istället för att vara dryg mot någon som inte kan försvara sig!:'(

Peace!:)<3

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Mmm...väldigt aggro!:( Tycker aggro-killen kan visa lite respekt för allt som Steve Jobs har gett oss!:)^^ Dör han så kan jag lika gärna flytta... Skulle kännas tomt utan hans årliga presentationer (som jag gillar då det inte finns liknande presentationer i sitt slag - jmf. t.e.x. en tråkig Volvo chef som bara babblar trista siffror på ett papper och dessutom lyckas bli utbytt efter ett tag) för att ta ett exempel.

Han är en legend i teknikvärlden. Någon sa att han inte var legend för att han inte har samma dignitet som t.e.x. Platon, Sokrates m.f. Men jag anser att han är en legend inom teknikvärlden avseende utvecklandet av datorer och mobiltelefoner. Utan Honom hade vi förmodligen fortfarande stått och stampat med mobiler som på sin höjd har bra färgskärmar men som är just det: mobilskärmar och inte den teknik som iPhone är idag.

Ni får även tänka på att Steve gjort mobiltelefonin och dataanvändandet enkelt. Alla minns väll de wap, pop etc. inställningar man var tvungen att konfigurera i timmar för att eventuellt få det att funka i slutändan (jag minns jag satt med Sony Ericsson i 1 timme med detta en gång) något som ingen vanlig användare skulle orka med. Med iPhone och Mac så funkade allt från början "out of the box" och nu surfar folk som aldrig förr.

Tycker alla Aggro-killar kan visa så pass mycket respekt - om man har en negativ åsikt - att man inte smädar en (vad det verkar i dagsläget) sjuk människa, utan går till sin vårdcentral och lägger alla inre aggressioner på en kurator istället för att vara dryg mot någon som inte kan försvara sig!:'(

Peace!:)<3

... Apple kom inte på smartphones. Smartphones har funnits sedan mitten av 90-talet, i början med telefoner som Nokia communicator, senare telefoner som Nokias N** modeller (t.ex. N97 som kom samma år som iPhone). Palms handdatorer/mobiltelefoner (smartphones) ökade starkt under 2000-talet, dock så var dessa telefoner mer populära bland tekniknördar.
Redan 2006 såldes det ca 34.7 miljoner smartphones, 2007 ökade den med 60% och Nokia hade över 50% av marknaden, idag har det ökat till 172 miljoner. Det Apple lyckades göra var och få den vanliga konsumenten öppnade ögonen för smartphones och byggde en bättre touchtelefon. (Även touchtelefon är en gammal teknik som utvecklats med tiden, som det gör med allt).

Vet inte vad du har haft för telefoner, men jag har då kunnat surfa med mina enkla små Nokia telefoner genom att skicka ett SMS till Telia (oftast har det kommit automatiskt) och telefonen har fått alla inställningar för WAP. (P.S. utvecklingen av surf har inte Apple haft något med och göra, 3G har funnits i detta avlånga land sedan 2002).
Läste just att under 2006 släppte t.om. Apple Safari till Nokias smartphones.

Citat:

Med iPhone och Mac så funkade allt från början

Say what?

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Med iPhone och Mac så funkade allt från början "out of the box" och nu surfar folk som aldrig förr.

Snälla, berätta för mig vilken din första version av mac os var. Om du säger os x har du liksom inte rätt att ha en åsikt i den frågan.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Mmm...väldigt aggro!:( Tycker aggro-killen kan visa lite respekt för allt som Steve Jobs har gett oss!:)^^ Dör han så kan jag lika gärna flytta... Skulle kännas tomt utan hans årliga presentationer (som jag gillar då det inte finns liknande presentationer i sitt slag - jmf. t.e.x. en tråkig Volvo chef som bara babblar trista siffror på ett papper och dessutom lyckas bli utbytt efter ett tag) för att ta ett exempel.

Han är en legend i teknikvärlden. Någon sa att han inte var legend för att han inte har samma dignitet som t.e.x. Platon, Sokrates m.f. Men jag anser att han är en legend inom teknikvärlden avseende utvecklandet av datorer och mobiltelefoner. Utan Honom hade vi förmodligen fortfarande stått och stampat med mobiler som på sin höjd har bra färgskärmar men som är just det: mobilskärmar och inte den teknik som iPhone är idag.

Ni får även tänka på att Steve gjort mobiltelefonin och dataanvändandet enkelt. Alla minns väll de wap, pop etc. inställningar man var tvungen att konfigurera i timmar för att eventuellt få det att funka i slutändan (jag minns jag satt med Sony Ericsson i 1 timme med detta en gång) något som ingen vanlig användare skulle orka med. Med iPhone och Mac så funkade allt från början "out of the box" och nu surfar folk som aldrig förr.

Tycker alla Aggro-killar kan visa så pass mycket respekt - om man har en negativ åsikt - att man inte smädar en (vad det verkar i dagsläget) sjuk människa, utan går till sin vårdcentral och lägger alla inre aggressioner på en kurator istället för att vara dryg mot någon som inte kan försvara sig!:'(

Peace!:)<3

välkommen till 3G världen, inget som apple uppfann:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Entusiast
Skrivet av MacEnkronan:

Mmm...väldigt aggro!:( Tycker aggro-killen kan visa lite respekt för allt som Steve Jobs har gett oss!:)^^ Dör han så kan jag lika gärna flytta... Skulle kännas tomt utan hans årliga presentationer (som jag gillar då det inte finns liknande presentationer i sitt slag - jmf. t.e.x. en tråkig Volvo chef som bara babblar trista siffror på ett papper och dessutom lyckas bli utbytt efter ett tag) för att ta ett exempel.

Han är en legend i teknikvärlden. Någon sa att han inte var legend för att han inte har samma dignitet som t.e.x. Platon, Sokrates m.f. Men jag anser att han är en legend inom teknikvärlden avseende utvecklandet av datorer och mobiltelefoner. Utan Honom hade vi förmodligen fortfarande stått och stampat med mobiler som på sin höjd har bra färgskärmar men som är just det: mobilskärmar och inte den teknik som iPhone är idag.

Ni får även tänka på att Steve gjort mobiltelefonin och dataanvändandet enkelt. Alla minns väll de wap, pop etc. inställningar man var tvungen att konfigurera i timmar för att eventuellt få det att funka i slutändan (jag minns jag satt med Sony Ericsson i 1 timme med detta en gång) något som ingen vanlig användare skulle orka med. Med iPhone och Mac så funkade allt från början "out of the box" och nu surfar folk som aldrig förr.

Tycker alla Aggro-killar kan visa så pass mycket respekt - om man har en negativ åsikt - att man inte smädar en (vad det verkar i dagsläget) sjuk människa, utan går till sin vårdcentral och lägger alla inre aggressioner på en kurator istället för att vara dryg mot någon som inte kan försvara sig!:'(

Peace!:)<3

Steve Jobs uppfann internet tillsammans med Al Gore?

Man kan ju inte förneka att Apple har lyckats bygga ett starkt varumärke. Det är detta inlägg ett lysande bevis på.

Androidtelefonerna hade kommit även utan iPhone. Google köpte till exempel Android redan 2005 och den första iPhonen kom först 2007.

De senaste åren har Apple sålt design.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Steve Jobs uppfann internet tillsammans med Al Gore?

Man kan ju inte förneka att Apple har lyckats bygga ett starkt varumärke. Det är detta inlägg ett lysande bevis på.

Androidtelefonerna hade kommit även utan iPhone. Google köpte till exempel Android redan 2005 och den första iPhonen kom först 2007.

De senaste åren har Apple sålt design.

Möjligt, men om vi tar en titt.

Typisk smartphone 2006:

Iphone (2007):

Typisk smartphone 2008:

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Han är en legend i teknikvärlden. Någon sa att han inte var legend för att han inte har samma dignitet som t.e.x. Platon, Sokrates m.f. Men jag anser att han är en legend inom teknikvärlden avseende utvecklandet av datorer och mobiltelefoner. Utan Honom hade vi förmodligen fortfarande stått och stampat med mobiler som på sin höjd har bra färgskärmar men som är just det: mobilskärmar och inte den teknik som iPhone är idag.

Ni får även tänka på att Steve gjort mobiltelefonin och dataanvändandet enkelt. Alla minns väll de wap, pop etc. inställningar man var tvungen att konfigurera i timmar för att eventuellt få det att funka i slutändan (jag minns jag satt med Sony Ericsson i 1 timme med detta en gång) något som ingen vanlig användare skulle orka med. Med iPhone och Mac så funkade allt från början "out of the box" och nu surfar folk som aldrig förr.

Say what? Så det gick inte att surfa "vanligt" på mobiler förens iPhone kom? väldigt udda syn på hur världen har utvecklats. WAP? Med min Ericsson P800 gick det väldigt enkelt att surfa på "vanlig" html sidor år 2002, men med GPRS genom vanlig GSM så var det inte så spännande.
iPhone hade inte ens 3g när den kom ut på marknaden 2007?

Skrivet av P-NILZ:

Möjligt, men om vi tar en titt.

Typisk smartphone 2006:

Iphone (2007):

Typisk smartphone 2008:

Vad hände med Ericsson p800 (-02), p900 (-04), p990 (-06) med 3g, Motorola A920 (-03) med 3g, Htc, Hp Ipag telefoner etc.

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Musikälskare

En visionär helt klar, vore synd om han går bort

http://www.youtube.com/watch?v=k6xt8Xm2sk4

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Legend, jo pyttsan. Känd är han och han verkar ha fått Apple på rätt spår men jag tror nog att det kommer gå bra för dom även efter att han går vidare. Han är inte ute ännu dock.

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Musikälskare

Slå en flunk på min youtube länk ovan, tror det kommer bli mycket hat när han väl går bort

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Mycket dittan och dattan om han här.

Kan man inte bara respektera att han gjort något stort inom teknikvärlden, för de är svårt att argumentera emot.
Visst finns de fler personer som är/var bakom spakarna på Apple. Men han har ju fortfarande varit en drivande kraft

Gillar Ipod's, that's about it. Men gillar ändå Apple som varumärke, de har etablerat sig som high-end med stor tyngd på felfri design(av egen åsikt). Visst tycker jag att de borde vidga de lite, och inte vara så naiva när de gäller iphone och tro att alla köper en ny mobil varje år

Men de vore synd om han gick bort.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Entusiast

Nej men titta, en smartphone med symbian och touchscreen från 2000.
Du kan ju även roa dig med att leta reda på till exempel HTC Himalaya från 2004.

iPhone var inte en sån teknisk revolution som vissa verkar tro. Apple kom med ett starkt varumärke och en snygg design, inte en revolutionerande ny produkt. Liknande saker hade funnits i flera år innan.

Överlag tycker jag att Apple har tappat sin teknikedge och litar mer och mer på design för att sälja. Den nya Apple TV har bara stöd för 720p vilket är väldigt konstigt och vi ska inte tala om deras senaste 27" skärm som är ren design och inget annat.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk

Att ta aftonbladet som källa är ju som att tro stenhårt på att allt på /b/ är sant.

jag själv tror inte han är döende nu iaf. Han är en stor person iaf tycker han kan fortsätta ett par årtionden till iaf skönt med nya prylar och konkurrensen från övriga aktörer.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Det som är ytterst sorgligt från Aftonbladets sida är att de länkar till Gizmodo som i sin tur länkar till National Enquirer. När man väl har lyckats ta sig in till National Enquirer står det såhär:

Citat:

One of our experts - Boca Raton, Fla., critical care physician Dr. Samuel Jacobson, who has not treated Jobs - told The ENQUIRER: "The poor guy! Judging from these photos, he is close to terminal. I would say he has six weeks.

National Enquirer (also commonly known as the Enquirer) is an American supermarket tabloid now published by American Media Inc. Wikipedia
Dock så har de en lagom grym track record, om man säger så.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Skrivet av Madsoul:

Vad hände med Ericsson p800 (-02), p900 (-04), p990 (-06) med 3g, Motorola A920 (-03) med 3g, Htc, Hp Ipag telefoner etc.

De försvann, för det gick inte att visa Apples överlägsenhet utan att leta upp den FULASTE smartphonen som fanns på marknaden då

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″