Prodirectsoccer.com // Royal Mail?? hjälp

Permalänk
Medlem

Prodirectsoccer.com // Royal Mail?? hjälp

Jo det är så att jag beställt skor i från http://www.prodirectsoccer.com/

och dom skickar sina varor med http://www.royalmail.com/

både på prodirect och Royal mail står det att det ska ta 3-5 dagar att skicka paket från UK till Sverige

gjorde beställningen på lördags natt och på måndag morgon fick jag order bevis och kollinummer etc

så jag kan spåra paket gick in på Royal Mail och spårade det på måndagen samma dag då kom

detta upp... stått lika dant i 3 dagar nu.. ska kolla senare idag också om det ändrat sig

We have received your item, posted on 28/02/11 and it is being processed for delivery abroad.

nu till min fråga har ni handlat från Prodirectsoccer? eller har ni använt Royal Mail förut?

kommer dom lämna paket vid min dörr eller hur går det till använder alltid DHL när jag ska beställa saker från utlandet och då kan man spara sitt paket hur lätt som helst det står till och med när dom packar det exakt tidpunkt och när paket är på flygplanet etc..

blir lite nojig nu att jag inte kommer få skorna innan Söndag..

IAF hur går det till har det blitt nått strul?

tacksam för alla svar och hjälp

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.

Permalänk
Medlem

Beställde lite smågrejer som levererades med Royal mail, gissar att det är Engelska motsvarigheten till Svenska posten, och antar att leveranser sker enligt samma modell med avi från posten.

Grejerna kom väldigt snabbt, beställning på fredag på måndag låg en lappa att hämta det som rekommenderat brev på mitt lokala postkontor.

Visa signatur

"Jag har inte gått 5 år på Chalmers, men till och med jag vet att det är en dum idé att blanda vatten och elektronik"
Min Fru

Permalänk
Medlem
Skrivet av lideri:

Beställde lite smågrejer som levererades med Royal mail, gissar att det är Engelska motsvarigheten till Svenska posten, och antar att leveranser sker enligt samma modell med avi från posten.

Grejerna kom väldigt snabbt, beställning på fredag på måndag låg en lappa att hämta det som rekommenderat brev på mitt lokala postkontor.

Okej nice får ringa hem och kolla då om jag fått nån AVI

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.

Permalänk
Medlem

Royal mail har ju en tendens att vara lika effektiva som alla andra statliga postverk, dvs du kan få vänta länge

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Royal mail har ju en tendens att vara lika effektiva som alla andra statliga postverk, dvs du kan få vänta länge

oh nej säg inte så

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.

Permalänk
Medlem

Du får tänka på att det oftast är 3-5 arbetsdagar vilket brukar vara mån-fre. Så dit packet kommer nog snart, har själv beställt mycket från England och oftast kommer det fram i tid.

vad köpte du för skor? Tänkte själv beställa nya fotbollsskor från prodirectsoccer.com.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hambli:

Du får tänka på att det oftast är 3-5 arbetsdagar vilket brukar vara mån-fre. Så dit packet kommer nog snart, har själv beställt mycket från England och oftast kommer det fram i tid.

vad köpte du för skor? Tänkte själv beställa nya fotbollsskor från prodirectsoccer.com.

http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.asp?PID=PDS-002-001-7... dessa blev det f50

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.

Permalänk
Medlem

Prova slå in kollinumret på posten.se. ibland så funkar det med dessa efter att posten tagit över leveransen.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Dom gånger jag fått saker från England via Royal mail har det tagit mer än en vecka.

Visa signatur

I am Thon, eat my spread!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kode:

Prova slå in kollinumret på posten.se. ibland så funkar det med dessa efter att posten tagit över leveransen.

japp tack funkade det står att paket är i stockholm får det imån garanterat

Visa signatur

Favoritcitat:
If you are first, you are first. If you are second.....
you are nothing.

Bill Shankly Liverpool Legend.