Shuttle visar barebones för Sandy Bridge

Permalänk
Melding Plague

Shuttle visar barebones för Sandy Bridge

Välkända Shuttle satsar på fullmatade system med Intel Sandy Bridge i kompakt barebone-format.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Sedärja!

Permalänk
Medlem

Nätdelen var kanske lite för klen för att man ska kunna sätta in ett ordentligt grafikkort, annars hade den passat utmärkt som LAN-burk

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Ser mycket trevligt ut, kanske en kommande gamerburk för många?

Permalänk
Medlem
Skrivet av laz3r:

Ser mycket trevligt ut, kanske en kommande gamerburk för många?

Troligtvis inte om man inte är beredd att betala 3-4000:-
Shuttle må göra snygga barebones, men ack så dyra

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Är det bara jag som tycker att alla shuttle's barebones datorer är otroligt ointressanta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Nätdelen var kanske lite för klen för att man ska kunna sätta in ett ordentligt grafikkort, annars hade den passat utmärkt som LAN-burk

Precis min tanke. Lan har blivit aktuellt igen för mig o då vill han ha ett smidigt system att konka på.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem

!

sjukt kul med denna mässa, gillar verkligen att det kommer upp så mkt videos! fortsätt med detta <3 men skulle vilja se mer chassin...

Permalänk
Skrivet av LightBlizz:

Är det bara jag som tycker att alla shuttle's barebones datorer är otroligt ointressanta?

Jepp, förmodligen. Personligen tycker jag de är riktigt trevliga, små och lätthanterliga och bra kyllösningar för en LAN-burk. dessvärre följer de sällan standarder på moderkorten, så de är svåra att uppgradera när plattformen börjar bli gammal.

De har ju även modeller med nätaggregat som klarar alla grafikkort i singleutförande. Denna modell är ju mer menad för HTPC/allrounddator.

Visa signatur

~Pelle~