MSI lanserar CX640 och CR640 med Intel Sandy Bridge

Permalänk
Melding Plague

MSI lanserar CX640 och CR640 med Intel Sandy Bridge

MSI lanserar två multimediavänliga bärbara datorer med Intel Sandy Bridge under skalet.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

det kan vara intressant!

Visa signatur

GAMER SINCE BIRTH

OWNER OF BL4CK SW4RM (50.000P vantage)

Citera för svar, så jag hittar tillbaka

Permalänk
Medlem

Mycket lik min Dell Inspiron 1520 Den designen försvann ganska snabbt men verkar nu ha kommit tillbaka.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem

Stilren och snygg.

Permalänk
Medlem

5st usb? , oj oj , det var imponerande på en bärbar , dom brukar ju snåla ner det till 2-3st. Eller är den ena på vänstra sidan nåon hdmi eller nått?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av MrMadMax:

5st usb? , oj oj , det var imponerande på en bärbar , dom brukar ju snåla ner det till 2-3st. Eller är den ena på vänstra sidan nåon hdmi eller nått?

4st!
Översta på vänster sida är något annat.
Vad har jag ingen aning om dock, ser inte det på bilden.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

5st usb? , oj oj , det var imponerande på en bärbar , dom brukar ju snåla ner det till 2-3st. Eller är den ena på vänstra sidan nåon hdmi eller nått?

Skrivet av BareHipster:

4st!
Översta på vänster sida är något annat.
Vad har jag ingen aning om dock, ser inte det på bilden.

Nätverk, förstora bilden så ser du.

Permalänk
Medlem

Någon vet när de kommer ut på marknaden med sandy bridge och allt? Stod "inom kort" i artikeln.

Permalänk

Hmm frestande. Vad för spelprestanda kan man förvänta sig ur CX640? Jag har en stationär med GTX460 så den kommer ju vara primär speldator men händer ju att man vill spela lite på laptopen också. Hur långt in i framtiden kommer man kunna köra spel på den här? Och med köra så menar jag med låga inställningar.

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line