Crytek släpper Crysis 2 Demo

Permalänk
Skrivet av Tommie_l:

överraskande bra flyt för att bara vara ett ensamt GTX460 på det här. högsta inställningarna @ 1080P går hur fint som helst. men sen är det ju inge vidare slående grafik heller..

ärju bara dx9

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle@anka:

ärju bara dx9

jo jo, men det är ju Crysis WH också, och det ser fanimej bättre ut av det jag sett hittils, och kräver desto mer också. (jaja, DX10 men det gör ju varken till eller från dedär..)

Visa signatur

Luftkyld AMD Phenom II X2 550BE @ 3.7ghz (Alla kärnor upplåsta!),2x2gb Corsair XMS2 ram, GTX460 1gb SLI!, iPhone 3GS 16gb Jailbroken med BlackRa1n!

Permalänk

Aldrig rört Crysis innan, men jag gillade Modern Warfare 2 väldigt mycket och det känns ganska snarlikt med perks, bonusar osv. Kan man bara få polarna att köra det, så blir det ett givet köp.

Har dock problem med att det krashar, d3d9.dll verkar vara problemet.

Visa signatur

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan.

Permalänk
Skrivet av kinnunen4321:

fraps

EDIT: jag testade och ladda ner de på min stationära med ett x64 OS men det fungerar inte
står ngt om att det inte fungerar för den arkitekturen (x64)

någon som kan länka till en som fungerar med x64?

kom nu på va de va för fel (jag laddade ner det med chrome tidigare har det blivit så att rar filer har blivit korrupta, med andra ord chrome kan inte ladda ner ngt annat än bilder utan att det blir korrupt)

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte längre kommer in på några servrar? Nyligen fanns tusentals, nu finns bara några få som inte ens går att ansluta till.

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Skrivet av kinnunen4321:

kom nu på va de va för fel (jag laddade ner det med chrome tidigare har det blivit så att rar filer har blivit korrupta, med andra ord chrome kan inte ladda ner ngt annat än bilder utan att det blir korrupt)

Tala för dig själv, Chrome fungerar felfritt på mitt system och säkert flera andra, beklagar dock ditt problem.

Visa signatur

Snålt, smått och raffinerat är min melodi :-)

Permalänk
Skrivet av davyp3:

Bara jag som inte längre kommer in på några servrar? Nyligen fanns tusentals, nu finns bara några få som inte ens går att ansluta till.

Har samma problem själv, förstår inte vad som hänt. Hoppas inte det är på grund av att de lägger ner demot inför releasen...

EDIT: Kan tilllägga att de har även uppdaterat demot till en mindre "konsol-portad" version,
det står inte längre "press start" utan "press enter". Crytek fixar biffen

EDIT2: Och sen är ju även aim-assisten väck om man inte kör xbox 360 kontroller. Tycker ni dömmer Crysis 2 alltför hårt i den här tråden, tycker själv demot är värd en liten applåd då grafiken inte heller är något att klaga på trots dx9, och inte en ändå har uppmärksammat det välgjorda menysystemet med tilteffekten, (jämför det med t.ex CoDs menysystem), sedan kommer dx 11 så småningom och det lär ju bli ännu bättre!

Visa signatur

Snålt, smått och raffinerat är min melodi :-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av LessIsMoore:

Har samma problem själv, förstår inte vad som hänt. Hoppas inte det är på grund av att de lägger ner demot inför releasen...

EDIT: Kan tilllägga att de har även uppdaterat demot till en mindre "konsol-portad" version,
det står inte längre "press start" utan "press enter". Crytek fixar biffen

EDIT2: Och sen är ju även aim-assisten väck om man inte kör xbox 360 kontroller. Tycker ni dömmer Crysis 2 alltför hårt i den här tråden, tycker själv demot är värd en liten applåd då grafiken inte heller är något att klaga på trots dx9, och inte en ändå har uppmärksammat det välgjorda menysystemet med tilteffekten, (jämför det med t.ex CoDs menysystem), sedan kommer dx 11 så småningom och det lär ju bli ännu bättre!

Jag tycker Crysis 2 förtjänar mycket mer än en liten applåd! Hyffsat lite småsaker som behöver fixas bara, och jag är nöjd nu redan innan fixarna så!

Permalänk
Medlem

för er som har problem med servers så är det så att dom har stängt DEMON nu ,

tagga för gajmet nu

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Skrivet av DeXZoR:

för er som har problem med servers så är det så att dom har stängt DEMON nu ,

tagga för gajmet nu

Är det verkligen så? Kom på iden att servarna inte hängt med klienten på steam just för att den uppdateras, är bara en tanke dock

Visa signatur

Snålt, smått och raffinerat är min melodi :-)

Permalänk

Vänta, de patchar, och stänger demon? O.o

Awesome spel anyway, och håller med alla glada här, det förtjänar mycket cred. Ser ut som AR jämfört med Cod

Permalänk
Skrivet av LessIsMoore:

Tala för dig själv, Chrome fungerar felfritt på mitt system och säkert flera andra, beklagar dock ditt problem.

chrome fungerar fint nu

lagade sig själv av ngn anledning :S

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Skrivet av kinnunen4321:

chrome fungerar fint nu

lagade sig själv av ngn anledning :S

Trevligt att höra

Visa signatur

Snålt, smått och raffinerat är min melodi :-)