Permalänk
Medlem

Sweclockers Spelservrar?

God kväll mina kära vänner.

Jag tänkte kolla möjligheterna/intresset för spelservrar ala Sweclockers?
Webhallen t.ex har ju sina spelservrar etc, vore det inte roligt för oss att också ha?

I spel som t.ex Battlefield Bad Company 2, Counter-Strike osv. (Mer exempel godtages gärna såklart).
Vad man har förstått i feedback-forumet när man fått svar från den övre makten (dvs er moderatorer/redaktörer etc) är att resurser oftast inte finns till att försöka ordna det som vi vanliga dödliga här på forumet efterfrågar, men det skadar ju aldrig att fråga tycker jag!

Vad säger ni grabbar?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Jag tycker denna iden verkar mycket bra ,, hade varit rickigt kul om det fans Sweclockers servar som är bra och stabila att spela på i olika spel som i bad company 2 då tilexempel

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk
Medlem

lägg till en "poll" om det, röstar tillräckligt många för så kommer det säkert bli verklighet

Visa signatur

ATX sys i micro-atx chassi -> Ace ecco-220 | Intel Q9550 @ 3,8 w/ 620 + GT 1850 | HIS 6970-Antec 620 mod w/ GT 1850 | 4x2gb OCZ reaper 1150mhz | Corsair 750tx | m4 128gb | W7 ulti 64

Laptop Acer 3820TG | i5 450m | 5650 | Intel G3 160gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antzo:

lägg till en "poll" om det, röstar tillräckligt många för så kommer det säkert bli verklighet

Går inte lägga en poll nu tyvärr efter inlägget är såpass gammalt eller vad det nu är, men bara posta på ju!

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej Eptk,

Vi har inga planer på att starta spelservrar, vi har fullt upp med att hålla SweClockers rullande.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Okej Andreas, tråkigt att höra :).
Får hoppas på att det kan bli i framtiden då.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

fanns det inte swec servrar för MÅÅNGA år sedan? inget som behövs anser jag iaf... !

Permalänk

Är ju inget som hindrar användarna att starta egna inoficiella servrar

Visa signatur

Stationär: PC-K62 | i7 930 @ 2.8ghz | TRUE | Gigabyte X58A UD7 | 6 gb | GTX570 | 2x500+2x1000+320 gb | Windows 7
Server: Athlon II X2 240E | Asus M4A78T-E | 8 gb | 320 GB + 8x2TB | FreeBSD
Bärbar: Thinkpad T60 | C1S 1.6 ghz | 2 gb | 40 gb hdd | Archlinux https://www.dropbox.com/referrals/NTEzMjU3MDk