Permalänk
Medlem

Intel originalkylare.

En polare behöver en ny kylare och då jag har en Intel originalkylare till 1156 liggandes hemma så sa jag han kan köpa min, hur mycket är dom värda?
Den är helt ny, aldrig använd.

Och ja jag vet att dom inte är så värst bra men han har ingen bra speldator precis och han clockar inte så han behöver ingen bättre.

Visa signatur

| Asus P7H55/USB3 | Intel i5 760 @ 2.8 < 3.6 ghz | Corsair Cooling Hydro H50 | Corsair Dominator 4GB (2x2048MB) 1600MHz | Sapphire 5770 1GB | High Performance 730w ||[/B] Fractal Design Define R2[B]

Permalänk
Medlem

Han kan bjuda dig på en pizza eller något? Det är väl mer vad du känner för, och kanske en symbolisk summa, speciellt när det är till en polare

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem

ja.. en pizza kan den vara värd

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

har ni samma sockel då?^^

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Be han betala med natura.

Visa signatur

Wiiiiiiiiiiii

Permalänk
Medlem

varför itne bara ge den till han, det är antagligen det bästa du kommer kunna göra med den kylaren

Permalänk
Medlem

Eller be han köpa dig en cola och en kebab med bröd för besväret om den nu passar i hans dator^^
Brukar ge bort dessa på jobbet om fattig behövande nån behöver så:D

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk

det sitter dock lite smecking kylpasta på som orginal den tycker jag nog kan vara värt en bulle.

Permalänk
Hedersmedlem

Om man kollar på datorn i din signatur verkar det inte gå någon större nöd på dig, ge den till honom gratis säger jag! Den är knappast säljbar ändå, så värdet är egentligen inte relevant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Om man kollar på datorn i din signatur verkar det inte gå någon större nöd på dig, ge den till honom gratis säger jag! Den är knappast säljbar ändå, så värdet är egentligen inte relevant.

Inte säljbar? Har sett att de kan gå för ganska mycket på tradera dock. . .
http://www.tradera.com/Intel-socket-1156-i5-750-original-CPU-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Inte säljbar? Har sett att de kan gå för ganska mycket på tradera dock. . .
http://www.tradera.com/Intel-socket-1156-i5-750-original-CPU-...

--------------
nu var det nog nån som inte fattade att det bara var en fläkt, mest troligen pga puckot som gjorde auktionen formulerade sig som en kratta ihop med okunnighet hos köparen ^^

Snacka om att känna sig blåst sen^^

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Inte säljbar? Har sett att de kan gå för ganska mycket på tradera dock. . .
http://www.tradera.com/Intel-socket-1156-i5-750-original-CPU-...

Haha, synd att min e använd, annars hade man kunnat sälja den dyrt!

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
SpelClockers

dom är då inte värd sin vikt i pengar. förstår itne hur man ens kan köpa en original kylare som är så fruktansvärt värdelösa som intels

Visa signatur

Spel PC: AMD 5 2600X, 16GB DDR44 3000MHz, GF RTX 2080, Asus Crosshair VII HERO, acer predator x34a, Samsung EVO SSD 960 1.5TB,

Permalänk
Medlem
Skrivet av umepojk:

dom är då inte värd sin vikt i pengar. förstår itne hur man ens kan köpa en original kylare som är så fruktansvärt värdelösa som intels

För att man tror att man ska få en Intel Core i5 750 på köpet?

50-100:- skulle jag säga, mer en symbolisk summa.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem

Är ju en polare, ge han den lr låt han bjuda på pizza som några andra sa, den är ju inte värd så mycket alla fall

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk

E de e n polare eller bekant e de väl bara att slänga den på personen i fråga.
De ligger ju bara å skräpar annars
Har nå gamla S775 å AM3 som mest e ivägen.....

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk

Intels standardkylare är absolut inte värda några pengar, så du kan lika gärna ge den till honom gratis!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

Max en 50-lapp.

Visa signatur

i7 4770k 4.2 GHz delid | Asus Z97-E | 32GB 2133 MHz 12-13-12-37 1T DDR3 | Radeon 6600 | KC2500 2 TB + 840 EVO 1TB | Corsair AX860 Platinum | Define R4

"Once you go FLAC, you never go back!"

Permalänk
Medlem

intel's orginalkylare kylarväldigt bra ifall man byter pastan <3 idle 32c och load 50c.
Dock, så finns det bättre och dessa köper du för ca 500kr. Jag skulle säg en Kebab och 50cl cola. Det är den värd!

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem

Jag brukar ge min polare som inte har så bra med pengar alla mina gamla datordelar så jag tycker faktiskt det känns ganska snålt att kränga den till en kompis när du ändå inte har någon nytta av den och antagligen inte orkar sälja den till någon annan, men det är ju bara vad jag tycker. Peace out.

Permalänk
Medlem

Det är DU som borde betala HONOM eftersom han att bär ut ditt skräp!