Permalänk
Medlem

Det blev ju riktigt stiligt. Kanske lite för mycket lim men se det som en prototyp. Nästa gång blir det garanterat kanonbra.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk

Riktigt coolt

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem

Sjukt fin och cool ide!

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk
Medlem

Riktigt rolig idé faktiskt.

Permalänk
Medlem

Den måste upp på någon konst mässa riktigt rolig o cool idé me want too

Visa signatur

Mobo: Asus sabertooth Z77 CPU:3770K RAM:Kingston HyperX Genesis 16gb 1600mhz GFX: gigabyte GTX 580 3gb HDD:1xWD green2TB 1xWD black 1TB SSD 1x INTELv2 1x Random Kingston

Permalänk
Medlem

haha konst mässa!
synd bara att jag inte orkade göra den riktigt felfri.

Permalänk
Medlem

Riktigt stiligt.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk

jävligt nice

Permalänk
Medlem

riktigt nice , ser skit fint ut

Visa signatur

Dator: AMD Phenom II X6 1055T 2,8GHz | 8 GB DDR3 Ram | 40GB Intel SSD | 2TB Western Digital |NZXT Vulcano | 650W Corsair PSU | Nvidia Geforce GTX 560 Ti 1 GB |

Konsoler: NES | SNES | N64 | Gamecube | GBA MICRO | Wii | PSOne | PS2 | PS3 | XBOX | XBOX360 |

Permalänk
Medlem

modernkonst!

Visa signatur

burken: I7 870@2.93Ghz| corsairA50| corsair 8gb@ 1333Mhz| powercolor,xfx 5870 crossifire+ 2x Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro | corsiar f3 60gb, 3x500gb hdd| asusp7p55d| fractal design R3|corsair HX750w 80+
Kringutrustning: benq22" full hd lcd benq24"LED 2ms, | philips full hd 32"

Permalänk

Snygg

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Grym måste jag säga.

Men, vet inte om det är kameran och smudge-fläckar. Men det ser ut som att du använt lite mycket lim när du fäst grejerna, skulle det inte vara bra med lite epoxy-lim till läsarn iaf? Så hade det inte sett så "oseriöst" ut där det är fäst.

Men annars bra idé och den blev ju snygg!

EDIT: Läste inte ditt inlägg där om limmet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anzen:

Grym måste jag säga.

Men, vet inte om det är kameran och smudge-fläckar. Men det ser ut som att du använt lite mycket lim när du fäst grejerna, skulle det inte vara bra med lite epoxy-lim till läsarn iaf? Så hade det inte sett så "oseriöst" ut där det är fäst.

Men annars bra idé och den blev ju snygg!

EDIT: Läste inte ditt inlägg där om limmet.

Du har helt rätt, det blev slarvigt, man ser limmet. Dock syns det bättre på bilderna än irl

Permalänk

Snyggt bygge, men superlim har en förmåga att göra saker väldigt fula

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

<<<det ser ju ut som en nördig trevlig pokal Nya DH pokalen?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-I GAMING, AMD 5600X, Corsair Vengeance DDR4 3600MHz 32GB, MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X 8GB, Cooler Master MasterLiquid Lite 240 AIO, MASTERBOX NR200, WD Blue SN550 1TB, 2x 250 GB SSD, Xiaomi Mi Curved 3440 x 1440.

Permalänk

Riktigt snyggt faktiskt, bra idé! Om du fixat det där med limmet hade det blivit ännu bättre!

Permalänk
Medlem

ska nog bygga en sån när någon av mina diskar pajar:P
Är riktigt avis:D

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

va - "kostar inga pengar" bara för du har en bror som klipper å skär åt dig :/
har inte sådan maskin som skulle kunna göra sådant ELLER ha plats för en egen

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Schysst

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nico.v:

va - "kostar inga pengar" bara för du har en bror som klipper å skär åt dig :/
har inte sådan maskin som skulle kunna göra sådant ELLER ha plats för en egen

Lär inte kosta så mycket pengar att låta ett företag skära ut en sådan bit. Nu vet jag inte hur gammal du är men på min skola så har vi cnc-maskiner och lite andra coola grejer så ja ska nog fråga snällt om dem inte kan hjälpa mig att göra något liknande

Visa signatur

| Core i7-6800K | Hydro H110i GTX | ASUS ROG Strix X99 | HyperX Fury 2666MHz 32GB | Asus GeForce GTX 1080 Strix - SLI | SuperNOVA 1000W G2 | Samsung 950 Pro Series 512GB | Phanteks Enthoo EVOLV | Windows 10 Pro | Philips BDM4065UC | HTC Vive | LG OLED77CX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av pereli:

Lär inte kosta så mycket pengar att låta ett företag skära ut en sådan bit. Nu vet jag inte hur gammal du är men på min skola så har vi cnc-maskiner och lite andra coola grejer så ja ska nog fråga snällt om dem inte kan hjälpa mig att göra något liknande

Mjo det kostar nog... de flesta har företag har en startavgift på 500:-. Hade nog satsat på att fråga en skola eller liknande:)

Permalänk
Medlem

Biten klipptes först ut lite kantigt, och slipades sedan.

Permalänk

Snajsigt Cawp

Permalänk
Medlem
Skrivet av WolfOfVengeance:

Snajsigt Cawp

Tack

Permalänk
Medlem

Faktiskt rätt ballt att ha i hyllan, inte alla som vet vad det är

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

detta är konst!

Visa signatur

AMD PHENOM II X6 4.0GHZ (överklockad) | 16 GB CORSAIR 1600 MhZ | INTEL 320 SERIES 2.5" 160GB SSD | 2x Western digital Caviar 7200 RPM 1 tb | 2 x ASUS GEFORCE GTX 560 DCII TOP 1GB SLI |CREATIVE SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER|

Permalänk
Medlem

vad är detta, ett galleri som inte handlar om nyckelringar, bilder på nåns skrivbord, dåliga bilder på "moddar" lr allmänt kassa gallerier.

tummen upp, du skulle dock ha tagit tiden att polera bort fingeravtrycken på den främre skivan.
om du gör om detta så kan jag rekomendera att lägga ner energin på att fästa läshuvudet utan lim och fästa den på nån anordning på baksidan. kommer se riktigt bra ut om man utför det korrekt. tack för ett "annorlunda" galleri

Permalänk
Skrivet av WDac:

jag har aldrig lyckats får dem rena.....

Har du testat T-röd?

Visa signatur

--//Don't Panic\\--

Permalänk

Hur fick du till metallarmen?

Visa signatur

--//Don't Panic\\--

Permalänk
Medlem

Fränt! Nice påhitt. 5p

Visa signatur

Rigg: Asus Z790-F Gaming, MSI RTX 4090 Suprim, 1+2tb Kingston Fury Renegade m2 SSD, HDD 1tb, 32GB 6400Mhz DDR5, i9 13900K, 1200W PSU, , Fractal Design Meshify RGB , Deepcoler LT720.