Fredagspanelen 11: Skyrim, fläktkontroll och överraskning

Permalänk
Medlem

grymt bra fredagspanel, lagom längd, lagom med härj, o lagom med info. de var inte så jätte katigt kontor.
jag tänkte på hur många är ni som arbetar på swec?

mvh

Permalänk
Medlem

känns som vi snart är uppe i långfilm på fredagspanelen men så länge som det är bra innehåll som det är nu så skadar inte tiden något

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ant3:

Tänkte bara flika in med att Indomo.se har Nofen-Set-A40 för de som är intresserade.

http://indomo.se/13338-Nofen-Set-A40-passiv-kylning

Tack för länken, men inte intressant i den skepnaden. Okänt nätagg och stillös låda.

80+ bronze för en så dyr produkt som ska vara ljudlös och sval? Stolpskott.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

"Det zenaste"

Varifrån kommer detta? Använder det själv flitigt och stör mig på att jag inte vet vad/var jag fått det ifrån..

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av Olegh:

"Det zenaste"

Varifrån kommer detta? Använder det själv flitigt och stör mig på att jag inte vet vad/var jag fått det ifrån..

Permalänk
Medlem

Vilket härligt episod! kul att se hur ni jobbar och kul med er tour av stället. Kul! Ska bli intressant att få se ert input om fractal next time. lycka till med flytten! PS: en tour på ert nya kontor hade ju varit rätt kul med, när ni fått ordning och reda på stället ofc.

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|