Permalänk
Medlem

Valborg 2011!

Amatörernas afton - Valborg är strax här.

Vad har ni för planer inför morgondagen?

Drar själv till uppsala för andra året irad. Skall bli trevligt, får hoppas på grymt väder!

Permalänk
Medlem

Jag är chafför kan man säga Har för ont om pengar just nu för att göra annat

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Hemma och tar det lugnt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Musikälskare

Inget planerat, sitter nog och kodar ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

har inte nåt planera imorgon men blir hemma o lugnt o lite lirar även .

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ska jag föja strömmen då? Ingenting planerat iaf, spelar lite, tar tjejen till tivolit om hon vill...

Permalänk

Sitter hemma och tråkar eller står i garaget och polerar på den gröna klimpen. Har inget socialt liv så man får hitta på saker att göra istället.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Grillning hos moster, får dock se om jag orkar ta mig dit då jag haft ont i halsen hela dagen. Ser inget speciellt med Valborg ö.h.t^^

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

Hade totalt glömt bort valborg tills jag såg tråden.

Polarna har inte ens frågat vad jag ska hitta på.

Tror de gett upp hoppet om mig

Permalänk
Medlem

Grill och ifk norrköping på tv

Visa signatur

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Permalänk
Medlem

Ska fylla år som vanligt...

Permalänk
Medlem

Sitter i ekonomikumparken från ca kl 10 och framåt. Leta efter en hörnsoffa och Jornlådan så är jag där. Årets viktigaste dag om man bor i Uppsala

Permalänk
Medlem

Ska skriva tenta mellan 9 och 13.. går kanske ut och tar en öl sen.. får dock se. Är inte jätte intresserad av att dricka eller festa denna helgen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aijoj:

Sitter i ekonomikumparken från ca kl 10 och framåt. Leta efter en hörnsoffa och Jornlådan så är jag där. Årets viktigaste dag om man bor i Uppsala

Härligt, då ska jag leta efter dig

Permalänk
Medlem

Öhh... Sova, Vakna, Äta, Dator, Äta, Dator, Äta nyttiga saker, Dator, Sova :>

Permalänk

Bryter väl mönstret och säger att här ska partas

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aijoj:

Sitter i ekonomikumparken från ca kl 10 och framåt. Leta efter en hörnsoffa och Jornlådan så är jag där. Årets viktigaste dag om man bor i Uppsala

Jag tror det var där vi var förra året, det var någon grön scen med lite uppträdande, sen kommer jag ihåg en skinnsoffa mitt i parken Rullar in runt 12 med tåget.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Stadsparken Lund

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Kryll:

Sitta vid en pool i Turkiet och dricka öl

Låter inte helt fel, din j"""el ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Skrivet av flashen:

Inget planerat, sitter nog och kodar ^^

Samma här.. Nå några timmar på gymmet blir det också.

På kvällen håller jag mig inne, då folk slåss så mycket såna hära kvällar av anledningar som att ha något att fördriva tiden med.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Ska vara hemma och ta hand om min dotter så att sambon kan få komma iväg och partaja lite. Spela lite FFXIII blir det nog. Ev. en film också....gött mos

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk

Blir nog ganska lugnt tror jag. Grillning och lite öldrickandet är det planerat med några vänner.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Ska fylla år som vanligt...

Grattis mannen

Själv ska jag FESTA HÅÅÅRT... Morsan, farsan, syrran, syrrans pojkvän, en familj vi känner och min rektor...
Vi ska väl sitta och sofistikerat diskutera skolpolitik och sedan gå till stadsparken och kolla när de tänder på...
Yey. Vill mycket hellre ut o supa med polarna...

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av SteFFoo:

Ska fylla år som vanligt...

GRATTIS! ;-D

Vi får runt 16 gäster för vi hade fördelsedag här igår.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av NidoKing:

GRATTIS! ;-D

Skrivet av Markthegreat:

Grattis mannen

Thanks!

Det verkar droppa in väldigt mycket beställningar idag på min ehandel, bra present faktiskt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av safarisoya:

Blir nog ganska lugnt tror jag. Grillning och lite öldrickandet är det planerat med några vänner.

Så det ska vara, grill och några öl ! Jag kommer sitta på en Buss mellan 12-tiden till 18, sedan därefter vet man väl aldrig, hoppas på grillning ^^

/MR.Snark

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Thanks!

Det verkar droppa in väldigt mycket beställningar idag på min ehandel, bra present faktiskt!

Hade beställt om jag hade haft pengar... :/

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

Hade beställt om jag hade haft pengar... :/

Jag förlåter dig

Under dagen blir det och packa ordrar, städa och sen på kvällen kommer tjejen med familj.
Sen efter det får vi se!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloX:

Drar själv till uppsala för andra året irad. Skall bli trevligt, får hoppas på grymt väder!

Fattar inte grejjen med Uppsala? Känner skitmånga som ska dit. Whats the thing lixom?

Ikv ska jag o några polar grilla o kröka:)

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.