Förslag till snygg lackering till en snart stylad Mazda RX7

Permalänk
Medlem

Förslag till snygg lackering till en snart stylad Mazda RX7

Tjenare Swecare!

Har en kompis som har en Mazda RX7. Han har beställt kjolpaket till den och även fälgar. Nu är det så att han vill både lacka om bilen men även fixa snygg mönsterlackning på det.

Jag vet att det finns en del riktigt duktiga designers på swec. Tanken är att designen ska vara lite unik utan att vara konstig. Gärna något som inte ser exakt ut som en bil gör idag, men inspiration gör inget.

Min kompis säger att om någon chysst design kommer upp som han vill använda på sin bil vill han gärna ge en belöning till den personen på ett par hundralappar.

Bilen kommer likna denna när kjolpaket och fälgar är bytta, docks så är huven standard (alltså inte med lufttjosan) och det är en mindre vinge som också är orginal.

Ser ut som följande bakifrån (vingen är inte samma som på bilden):

Hoppas det finns någon som har någon bra idé!

//2infinity

Permalänk
Medlem

Köp vinyler.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Håller med. Mönsterlackering är för showroom-bilar.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Vit tycker jag passar perfekt på en RX7. Skippa alla vinyler osv som var inne för 10 år sedan. Ser skit ut.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Pärlemovit är sjukt snyggt. Få och små flakes blir bäst.

Har sett flera Toyotor med den. Främst Prius och IQ.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig