SweClockers.com snart i mobiltelefonen

Permalänk

Jag kör Firefox 4 med adblock plus på min LG optimus 2X, gött att slippa reklamen där, mobil varianten av swec ska bli intressant iaf

Visa signatur

Dator: Fractal Design R5 - Asus X99 Deluxe - 5930k + EK Custom Water Loop - 32 GB DDR4 - Titan X (P) - Pcie Intel 750 SSD 400GB - Corsair HX1000i - Asus Swift PG278Q
Ljud: Audio Pro T12 + Addon Sub - Sennheiser HD700 + Musical Fidelity X-can V8P + Blue Yeti

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Commander:

Har inget med sidan att göra, Sidan har en viss horizontal storlek och centrerar sig till vänster därav den vita platsen på höger sida. Detta händer på alla större skärmar med en horizontal upplösning större än vad sidan har.

Är något webbläsare eller i ditt fall iOS utvecklare eller de som gjort programmet du ser sidor med att leka med. Skall vara 0 zoom på varje sida om man skall vara korrekt dock att notera så brukar moderna webbläsare att spara inzoomningen per sida så kanske requesta till Apple och hoppas på att en sådan feature kommer i en patch eller nästa Ipad.

Det är dock inget jag ställt in. Alla andra sidor jag går in på ser normala ut, därför lär det ju vara något som SweClockers kodat konstigt.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22
Skrivet av IceDread:

Låter bra det!

Problemet sidan har är att layouten tycks vara fixed i stället för flytande.

Hade man byggt sidan med wcf och använt razor motorn så hade man haft mycket arbete gjort innan man ens påbörjat projektet.

Tråkigt för dig men det finns alternativ.. 100-170 kr i månaden och då inklusive samtal, sms etc.

Du menar typ som Comviq Kompis fast inkl. massa surftid/MB ?

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av IceDread:

Problemet sidan har är att layouten tycks vara fixed i stället för flytande.

Den är flytande.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk

Jättebra! Det är på tiden! \o/
Forumet? Tapatalk?

Edit: Läste tillbaka lite och såg att forumet också kommer som mobilversion. n1!

Visa signatur

Asrock Fatal1ty Z370 Gaming ITX/ac | 8700K | 32GB | MSI RTX 3080 Suprim X
Corsair SF750 | Noctua NH-U12A | NR200P || G603 | G915 TKL | T16000 | TWCS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Den är flytande.

Nej.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av larssa87:

Åfan, epic fail för mig. Kan det inte komma en app. Skulle vara jäkligt skönt med en, typ som aftonbladet. Bara dom senaste nyheterna. Inga forum eller så, bara rena teknik nyheter.

Låter som ne vanlig RSS läsare

Visa signatur
Permalänk
Legendarisk
Skrivet av IceDread:

Vilken sida menar du? ^_^

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av larssa87:

Åfan, epic fail för mig. Kan det inte komma en app. Skulle vara jäkligt skönt med en, typ som aftonbladet. Bara dom senaste nyheterna. Inga forum eller så, bara rena teknik nyheter.

Skaffa en RSS-läsare istället så kan du läsa alla nyheter i samma app istället för att sprida ut det över massa appar. Att köra en app för varje hemsida är ju bara irriterande. Speciellt irriterande är det med företag som skryter om en app när det i själva verket bara är en länk till en hemsida.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk

Tack som attans för det beskedet! Lite trött på att surfa runt på den vanliga hemsidan på min mobil Även om appen kostar så blir det ett solklart köp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Vilken sida menar du? ^_^

Alla

Formtrådars inlägg kan för visso växa från menyvalet Regler eller Profil och utåt men det är också allt, det är långt ifrån dynamiskt.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Kanske dags att skaffa sig en ny mobil då. Har fortfarande en walkman från 2006

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

kan nog bli dags att gillar er på facebook också så man ser de senaste nyheterna där och kan läsa på mobilen

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Campaigner:

Internettrafik kostar multum på min mobil så inget alternativ för mig.

Köp till datapaket till ditt abonnemang eller skaffa ett abonnemang där datatrafik ingår.:)^^

Lite dumt att användare krånglar till det hela genom och använda X andra märken av telefoner - experia tyckte jag mig se nämnas i tråden på en telefon - som försvårar navigeringen på sidan. Några klagade på att det inte kommer göras en App, men personligen tycker jag att det är bättre att man gör en mobilsida så att Swec. kan läsas av alla.:) Vi ska ju trots allt respektera personer som väljer bort iPhone som ett alternativ till enkelhet och väljer att försvåra sitt mobil och internetanvändande till förmån för andra touchtelefoner som beklagligtvis inte lever upp till de förväntningar många användare har (att X annan telefon av annat märke ska vara lika bra som iPhone) på sina iPhones wannabe kopior...:P

OnT: Skönt att det kommer en mobil version av Swec. Bra jobbat ledningen!:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Trevligt trevligt...kommer mycket väl till pass!

Permalänk
Medlem

Fett med mobil veriton men finns det ingen som kan det där med programering?
Jag saknar en app på min mobil och det är f*n Sweclockers, skulle vara så härligt att kunna sitta med mobilen och få notiser vid nya medelanden, citat och nyheter osv. Börja knepa pojkar och flickor som kan Jag är villig att betala för att tanka hem appen!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag väntaaaaaaaar fortfarande

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Medlem

Bumpelibump. Händer det något på den här fronten eller ligger utvecklarna ute i solen och dricker bärs? (can't blame them)

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Pontraz:

Bumpelibump. Händer det något på den här fronten eller ligger utvecklarna ute i solen och dricker bärs? (can't blame them)

Vi har avslutat betatestet och lanserar i dagarna, bärs i solen blir det inte förrän vi kan läsa Swec samtidigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Vi har avslutat betatestet och lanserar i dagarna, bärs i solen blir det inte förrän vi kan läsa Swec samtidigt.

Skickades från m.sweclockers.com

Vad fan..

"Skickades från m.sweclockers.com"

Men tack, då ser jag fram emot det.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Super, är efterlängtat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontraz:

Vad fan..

"Skickades från m.sweclockers.com"

Men tack, då ser jag fram emot det.

Du har ett öga för detaljer du
Kul att det närmar sig! Då kanske jag kan börja göra något annat än att sitta vid datorn

Visa signatur

#framtiden