Permalänk
Medlem

Sweclockers Galleriet

Kan man ladda upp ett galleri och göra så ingen ser det, så jag kan ändra det efterhand utan att det är public?
Kan man ändra ett galleri jag har lagt upp när som helst?

Fråga inte varför jag la tråden under Hobby, fritid och livsstil

Permalänk
Medlem

Får väl göra något olagligt och säga, "bump", då

Permalänk
Medlem

Bump, efter 1 timme, vilket tålamod du har grabben.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Bump, efter 1 timme, vilket tålamod du har grabben.

Jup jag har dåligt tålamod (:
skulle gärna vilja ha svar hyfsat snart också, men det får väl vänta tills imorrn då :3

Permalänk
Medlem

Vänta tills imorgon? Varför? Hade tagit dig 30 sekunder att skapa ett galleri och på så sätt få svar på dina frågor...

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Vänta tills imorgon? Varför? Hade tagit dig 30 sekunder att skapa ett galleri och på så sätt få svar på dina frågor...

jag har en jävla massa att lägga i mitt galleri och tänkte att innan jag gjorde det skulle jag få svar på mina små frågor om det

Permalänk
Medlem
Skrivet av spel565:

jag har en jävla massa att lägga i mitt galleri och tänkte att innan jag gjorde det skulle jag få svar på mina små frågor om det

Du behöver ju givetvis inte slänga upp ALLT som du tänkt lägga i ditt galleri för att testa om funktionen du söker finns, lägg bara upp 1 rad text + en bild så kan du ju lätt testa om galleriet fungerar som du tänkt.....herregud.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Hedersmedlem

Ja, du kan redigera galleriet och lägga upp bilder i flera omgångar utan att publicera det.

Notera även att bumpinlägg inte är tillåtna enligt forumets regler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palmie:

Ja, du kan redigera galleriet och lägga upp bilder i flera omgångar utan att publicera det.

Notera även att bumpinlägg inte är tillåtna enligt forumets regler.

Jag är mycket medveten om detta, förlåt.

Tack så mycket (:

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av spel565:

Jag är mycket medveten om detta, förlåt.

Tack så mycket (:

Och ändå gör du det.

För det första skall man använda kontaktformuläret vid dessa frågor: http://www.sweclockers.com/kontakt
För det andra bumpar du.

...

*tråd låst*

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe