Gigabyte släpper trådlös spelmus med 12 månaders batteritid

Permalänk
Melding Plague

Gigabyte släpper trådlös spelmus med 12 månaders batteritid

Komponenttillverkaren Gigabyte gör inte bara moderkort och grafikkort utan även en hel del kringutrustning. Senast ut är spelmusen Gigabyte Eco600 med ovanligt lång batteritid.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

såg ju inte direkt skön ut...

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Såg nice ut men gillade inte det räfflade greppet

Permalänk
Medlem

Jag gillade greppet, för det såg vänsterhand "vänlig" it

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Tyckte den såg helt OK ut, men tänker aldrig köra trådlöst för att lira spel igen. Alldeles för mycket som ligger på 2.4 GHz-bandet..

Permalänk
Medlem

får se när den kommer ut i butik... gigabyte aivia m8600 "lanserades" för ett antal månader sen och det finns fortfarande ingen butik som fått in dom. (men det är nära)

musen såg ju bekväm ut i övrigt men vem som köper en sån mus använder DPI+/- knappar?

Visa signatur

Be wiser than other people if you can; but do not tell them so.

►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

Trådlöst och gaming går inte riktigt hand i hand tycker jag. Har haft dåliga erfarenheter av det tidigare.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk

Jag är riktigt sugen på en trådlös mus. Spelar bara högst casual nu (de senaste fem+ åren). Det känns som en ny trådlös mus som kallas "spelmus" borde prestera bättre än min klassiska intelli 3.0.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem

Riktigt sugen på trådlös mus till min bärbara.. men varför duger inte bluetooth till anslutningen ?!
duktigt bra batteritid enligt dom själva iallafall, synd bara att pappas gigabyteråtta känns som en billig plastklump i jämförelse med mx518 :/

Visa signatur