Gigabytes lyxmodell GA-990FXA-UD7 för AMD Bulldozer på bild

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

PS2 kontakt.
Till tangentbord och/eller mus.

Okej, tack

Permalänk
Medlem

Galet snyggt, önskar dock en till 1000port.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fesen:

Vad hade du för nätdel? Brukar du dammsuga i datorn? 3år får ses som godkänt, finns ju dom som pajar efter 3månader. Min dator körs dygnet runt i stort sett och jag har haft 2 olika moderkort från Giigabyte och det är det mest problemfyllda jag haft, suttit med Intel, Biostar och Asus innan.

Körde då med ett Tagan 480W, mer än tillräckligt alltså.

Brukade blåsa ur datorn med tryckluft då jag har tillgång till verkstad med kompressor.

Gigabyte kallas ju i England och USA för Gigashyte och det är nog ingen slump att det öknamnet har uppkommit!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av borgona:

Den där 50% lila, 50% gröna kontakten, vad är den till för/heter?

Möss med 128 knappar.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av tivook:

Körde då med ett Tagan 480W, mer än tillräckligt alltså.

Brukade blåsa ur datorn med tryckluft då jag har tillgång till verkstad med kompressor.

Gigabyte kallas ju i England och USA för Gigashyte och det är nog ingen slump att det öknamnet har uppkommit!

Gigashyte var ganska kul men "brukar" kallas? Inget utav märkena har någon RMA som sticker iväg jämfört med någon annan, dessutom har Gigabyte utökad garanti nu till 5år på moderkort om man reggar sig på hemsidan typ.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fesen:

Gigashyte var ganska kul men "brukar" kallas? Inget utav märkena har någon RMA som sticker iväg jämfört med någon annan, dessutom har Gigabyte utökad garanti nu till 5år på moderkort om man reggar sig på hemsidan typ.

Brukar kanske är att ta i men jag har sett det användas på många olika forum.

Måste ju inte alltid handla om att korten totalhavererar heller.

Kommer ihåg ett moderkort från Gigabyte som jag köpte som dom gjorde reklam för att det hade stöd för 1066 mhz lr vad det var.

Jag fick det aldrig att funka och när jag väl läste manualen så stog det med liten text och en * att 1066 mhz endast funkar om man kör med max två stycken ram sticks åt gången. Man var alltså tvungen att ha 2x 2gb ram sticks om man ville ha 4gb minne för att det skulle funka, något som var både ovanligt och jättedyrt på den tiden.

Samma kort skulle vara superenkelt att överklocka. Blev superinstabilt vid minsta lilla ändring.

Nä, jag tycker oxå kortet är snyggt men aldrig mer Gigabyte alltså. Tyvärr.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av tivook:

Körde då med ett Tagan 480W, mer än tillräckligt alltså.

Tagan 480W... undrar om det var ett sådant jag hade en gång i tiden...
Hörde skumma "tjut" från den efter något år... Kondingarna hade jäst en del

Visa signatur

så mycket att vilja göra, så lite tid