Spotify begränsar gratiskonton

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

# Efter den 1 maj 2011 kommer alla användare registrerade före eller på den 1 november 2010 inte kunna spela upp samma låt mer än fem gånger. Den totala lyssningstiden begränsas dessutom till tio timmar per månad.
# Användare registrerade efter den 1 november 2010 får samma begränsningar sex månader efter registreringsdatumet.

Beror lite på när du reggat dig

mer än 1 år sen iallafall

Permalänk
Medlem

Jag har varit registrerad sedan det var i princip nytt, har inte fått några begränsningar ännu.

Edit: Nu kom dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Massy:

Jag har varit registrerad sedan det var i princip nytt, har inte fått några begränsningar ännu.

Edit: Nu kom dem.

startade du om spotify eller kom den bara upp?

Permalänk
Medlem
Skrivet av burken_swe@yahoo:

startade du om spotify eller kom den bara upp?

Startade inte om Spotify. Såg bara att timern hoppade upp 9h 56 minuter. Kan varit så att den inte visades när den var på 10h.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Massy:

Startade inte om Spotify. Såg bara att timern hoppade upp 9h 56 minuter. Kan varit så att den inte visades när den var på 10h.

happ 9 timmar 56 min kvar för mig nu. Då blir det väl bara att skaffa premium då

Permalänk

Köpte nyss premium + HTC Legend med fri surf... inget mer nedladdande <3

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem

Nu ser jag inte hur många timmar det är kvar längre, lustigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Massy:

Nu ser jag inte hur många timmar det är kvar längre, lustigt.

samma här

Permalänk
Medlem

Jag hade lyssnat slut på alla mina timmar, kunde inte längre lyssna. Men nu helt plötsligt så är timern helt borta och jag kan lyssna igen... mysko

Permalänk
Medlem

Jag kan inte köpa premium står att jag ska välja annat betalsätt trots att jag valt visa

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Själv kommer jag inte att uppgradera mitt konto då jag inte gillar deras medvetna strategi att lura massa folk för att testa deras tjänster genom att ljuga att det är en gratis-version som var också enda anledningen att folk installerade deras program och om en så fundamental sak i hela sammanhanget är bara skitsnack så vill jag inte ha någonting med dom att göra

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

En miss dom verkar ha gjort är att det är bara att göra ett nytt acc så funkar det igen (i ett halvår till eller vad det stog). Då är det ju registrerat efter 2 november och du har 20tim i månaden att lyssna på och kan lyssna på samma låt hur mycket du vill

Visa signatur

Core 2 Quad Q9300 2.55Ghz | Zalman 9500A | Asus P5Q-SE PLUS | 5GB DDR2 800mhz | XFX 5770 1GB | 230GB WD & 320GB WD |
iPhone 4 16GB