Permalänk
Medlem

Dator vid fönster?

är det ok att ha en dator vid ett fönster som ett öppet för extra kylning? kan de komma in smuts eller damn eller ngt linkande? svar uppskattas

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ XFX Core 550 ] [ Intel i5 2500k ] [Asus P8P67-M B3 ] [ GTX 970 4GB ] [ CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600Mhz] [ 1TB Samsung Spinpoint F3 ] [ Cooler Master Hyper 212 ] [ Win8.1 x64 PRO]

Permalänk
Medlem

Om du inte har dammfilter finns det ju en klar risk att det kommer in några kryp i datorn. Det bör ju dock nästan dra in mer skit om man har burken på golvet bland alla dammråttor....

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem

Kylning? Det är ju sommar nu!

Permalänk
Medlem

mitt rum e vid övervåningen, har ett R3 som har ett dammfilter

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ XFX Core 550 ] [ Intel i5 2500k ] [Asus P8P67-M B3 ] [ GTX 970 4GB ] [ CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600Mhz] [ 1TB Samsung Spinpoint F3 ] [ Cooler Master Hyper 212 ] [ Win8.1 x64 PRO]

Permalänk
Medlem

Ta bort sidoplåten och hoppas att du slipper strimla en humla i nätaggs-fläkten.

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Skrivet av Krimsarn:

Ta bort sidoplåten och hoppas att du slipper strimla en humla i nätaggs-fläkten.

Har faktiskt satt min dator så, vid fönstret utan sidoplåt. Än sålänge har jag sluppit insekter och jag har helt klart fått lägre temps!

Permalänk
Medlem

Hoppas du lämnar fönstret öppet, går hemifrån och det kommer en regnskur

EHEHEHHEHEHEHE

Permalänk
Skrivet av partynikko:

Hoppas du lämnar fönstret öppet, går hemifrån och det kommer en regnskur

EHEHEHHEHEHEHE

Det har hänt, har dock bara ett litet fönster så det regnar bara in lite på framsidan av chassiet. Dessutom bor jag hemma så mammsen kan stänga