Permalänk
Medlem

Mat dreamhack summer 2011

Hej! Ska på mitt första dreamhack i sommar och undrar lite om maten.
Vad finns? Kommer det finnas matkuponger som tidigare år?

Permalänk
Medlem
Skrivet av #banankaka:

Hej! Ska på mitt första dreamhack i sommar och undrar lite om maten.
Vad finns? Kommer det finnas matkuponger som tidigare år?

Nu är jag helt novis på det här, men har dom ingen hemsida som det ev kan stå något om ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Jo, men det står inget där än, tänkte mer om någon visste hur det har varit tidigare år, t.ex. när info om sådant kommit upp..:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av #banankaka:

Jo, men det står inget där än, tänkte mer om någon visste hur det har varit tidigare år, t.ex. när info om sådant kommit upp..:)

Okej. Men det finns ingen kontakt person på hemsidan som man kan vända sig till och man har frågor, eller om man undrar något.

Men det är ju klart, du är ju endå här, så varför inte fråga här och nu.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Testpilot

I vintras inne i den stora hallen fanns det Hamburgare, Billys panpizzor, langos, kebab, tacos och lite mer som jag glömt bort så det finns en del att välja på bara där inne. Det gick även att köpa mat på restaurangen (Black&White) som ligger inne på Elmia.

En bit ifrån låg det ett ganska nybyggt Burger King men den är kanske på gränsen för långt bort om man inte har bil.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Skrivet av hunden:

I vintras inne i den stora hallen fanns det Hamburgare, Billys panpizzor, langos, kebab, tacos och lite mer som jag glömt bort så det finns en del att välja på bara där inne. Det gick även att köpa mat på restaurangen (Black&White) som ligger inne på Elmia.

Glöm inte att det fanns nudlar också!

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem

Black and Whites nudlar är ju helt underbara. synd bara att man blir så hungrig av att sova lite. brände nog lite för mycket pengar där förra DH

Visa signatur

Dator : Ryzen 7 5800x ; 32GB Ram; RTX3070 Ti

Permalänk
Inaktiv

annars så finns det mAx inom gångavstånd med nu... tar kanske 10-15 minuter att gå men det är det värt för att få ruskigt bra burgare

Permalänk
Medlem

Har man tillgång till transport finns det ju sen massor av matställen på A6 och inne i centrum. Annars är väl köttbullar på IKEA en klassiker, billigt, nyttigt och gött.