Razer gör speltillbehör för Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem

Mer p12 första intryck har jag inte ens fått vid en dator med för mkt LED fläktar..

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk

Jag antar att display-tangenterna och skärmen kan visa vilka bilder som helst. I så fall blir den faktiskt lite intressant.

Visa signatur

Every take-off is optional. Every landing is mandatory.

Permalänk
Medlem

Hmmmm......
Nejtack.

Permalänk
Medlem

Hade det varit Star Trek tema så hade det varit mer tilltallande

Permalänk

Men det finns väl ingen vettig fan som lägger 1800 spänn på ett tangentbord? Vafan kommer dom med inbyggda lasersvärd eller rymdskepp?

Visa signatur

||Phenom II X4 955 3,2Ghz||HD 5850||4GB||1TB||Asus M4785TD||Windows 7||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Galna_Dvärgen:

Men det finns väl ingen vettig fan som lägger 1800 spänn på ett tangentbord? Vafan kommer dom med inbyggda lasersvärd eller rymdskepp?

Indeed ;p

Permalänk

well jag tycker det ser dödshäftigt ut men < fanboy so what to do. men jag är lite osäker på om ledskärmen kommer förvandlas till numbers när man är utanför spelet. annars känns det lite b...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X 12-Core | GPU: GeForce RTX 3080 | Moderkort: ROG STRIX X570-F GAMING
RAM: Corsair Vengeance LPX 32GB Ryzen@3600Mhz | CPU-Kylare: Noctua NH-D15
SSD: Samsung 970 EVO 1TB x 2 | Nätaggregat: ASUS ROG Thor 850W v2 | Chassi:NZXT H510 Elite