Skrivmaskinsknappar får nytt liv i designermus

Permalänk
Melding Plague

Skrivmaskinsknappar får nytt liv i designermus

Knappar från gamla klassiska skrivmaskiner får nytt liv i Aaron Ristaus fantasifulla muskreationer.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

Urkass.

Ser knappast kebväma ut, fula som stryck var de också.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Ingen jag skulle vilja ha.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

hahah wtf, vem köper sådana? Till det priset också...

Jag kan också göra skitfula möss och de skulle bara kosta 900kr!!!

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk

Såg ju sköna ut O.o... NOT!

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Medlem

Nitar in i handleden, måste vara skönt som fan det ^^

Permalänk
Medlem

Hmmmm vad säger man ???? Orka ???

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Alltså, det ser bara ut som någon form av skal han klämt dit ovanpå.
Inte imponerad. Vore betydligt mer så om det gällt ett komplett skal och inte bara påbyggnad.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErDraug:

hahah wtf, vem köper sådana? Till det priset också...

Jag kan också göra skitfula möss och de skulle bara kosta 900kr!!!

Han som gjort trädatorn sputnik kanske?

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErDraug:

hahah wtf, vem köper sådana? Till det priset också...

Jag kan också göra skitfula möss och de skulle bara kosta 900kr!!!

Sätt ett Apple märke på den och döp den till iMouse så ska du se att den säljer...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErDraug:

hahah wtf, vem köper sådana? Till det priset också...

Jag kan också göra skitfula möss och de skulle bara kosta 900kr!!!

Folk med smak för design. Säkert samma person som hellre köper sig en Bang och Olofsen än en tv från Sony eller Panasonic i närmaste butik.

Permalänk
Medlem

Haha. Ser ut som något skräp man skulle kunna hitta på en loppmarknad för 10:-. Mer värt än så är det ju ändå inte, så.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Folk med smak för design. Säkert samma person som hellre köper sig en Bang och Olofsen än en tv från Sony eller Panasonic i närmaste butik.

Ah, för hellre ett bra märke än pris/prestanda...

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

kan väl inte vara jätte svårt att göra själv?

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Folk med smak för design. Säkert samma person som hellre köper sig en Bang och Olofsen än en tv från Sony eller Panasonic i närmaste butik.

Hade förstått det om designen ens var snygg just nu är det inte alls snygg, men det finns väl alltid någon som gillar den som du säger...

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ErDraug:

Hade förstått det om designen ens var snygg just nu är det inte alls snygg, men det finns väl alltid någon som gillar den som du säger...

Ibland är det bara priset och status som är intressant. Jag menar, varför vaskar man?

Ont. Tycker själv jag har "bra smak", gillar också det mesta som är lite steampunk-inspirerat. Men denna var bara så fel på alla sätt. Kass grund, fult skal som dessutom ser ut att va helt hopplöst att jobba med längre än 2 minuter. Tumme ner!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

kan väl inte vara jätte svårt att göra själv?

Precis, det ser bara ut som han stoppat in en vanlig mus i ett skal.

Permalänk
Medlem

Väldigt ergonomisk!

Permalänk
Medlem

Detta påminnde mig om något fall i L.A. Noire. Anyone?

Visa signatur

Main: ASUS Z97-A | Intel i5 4690k | GIGABYTE GTX1070 Windforce | Samsung 830 256 GB & 2,5 TB HDDs | 8 GB RAM
Laptop: Lenovo Yoga 2 Pro
Server: HP ProLiant MicroServer Gen 8 | G1610T | 120GB SSD | 2x3TB HDD | 4GB RAM