Du bör tänka på en sak när det gäller Samsung, och det är deras service och kundbemötande, det är nämligen uruselt, obefintligt. Har försökt att få kontakt med dom flertalet gånger gällande min Galaxy S telefon och då pga flertalet olika problem, men det är stört omöjligt att få svar från dom.
Tänk på detta om det skulle uppstå problem, eller om du måste lämna in telefonen.
Asus är 100 gånger bättre, shit.. dom sitter ju tom och chattar och svarar på frågor här, och det vet jag inget annat företag som gör. Det var samma när jag såg Archos platta som jag också tänkte köpt, men när jag kollade upp Archos service och kundbemötande, så existerade det helt enkelt inte, dom ville också ha flera tusen kronor i service avgifter om man var tvungen och lämna in plattan, oavsett om det var fel på den eller inte...helt sjukt.
Ja du har kanske en poäng i det avseendet. Jag håller med om att Asus är väldigt proffsiga i sitt kundbemötande medan Samsung lyser med sin frånvaro.
Men sen får man ju också se till vilken produkt som verkar vara bäst för sina behov. Att planera för att något ska gå sönder kan man ju inte göra även om jag absolut förstår hur du tänker o menar.
Många plus med Asus, absolut! Men kollar man sen de allt fler recensionerna av Samsung som börjar dyka upp så blir det svårt eftersom många hyllar den nya Galaxy tab 10.1