SweClockers Mobil uppdateras med galleriet

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Sånt är väl inte lagligt här eller?

Nopp :P, men man kan ''råka'' tappa den i dasset xD

Visa signatur

PNY GTX480 OC+
1055T@ 3,8ghz+ NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Sånt är väl inte lagligt här eller?

Jorå, passiv dödshjälp är lagligt och även tillämpat i Sverige. Däremot är aktiv dödshjälp (medelst exempelvis en "coctail") inte lagligt.

Dock menade jag det inte i dess rätt bemärkelse, då det ändå handlar om en mobiltelefon. Således menade jag att han skulle hjälpa den på traven att avlida.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Arginj:

Jorå, passiv dödshjälp är lagligt och även tillämpat i Sverige. Däremot är aktiv dödshjälp (medelst exempelvis en "coctail" inte lagligt).

Dock menade jag det inte i dess rätt bemärkelse, då det ändå handlar om en mobiltelefon. Således menade jag att han skulle hjälpa den på traven att avlida.

Jo jag förstod det

Ja men då är det bara dra ur pluggen..

Permalänk

Oh! Har totalt missat denna nyhet! underbart!

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem

Synd att det inte fungerar på Windows 6-mobiler Dock funkar det ju kalas på iFånen så jag är kalasnöjd

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Den kvicke:

Nopp :P, men man kan ''råka'' tappa den i dasset xD

Prövade det en gång, med Nokian sket i att dö anyway. WTF?!

Visa signatur

Dator: P67 Extreme4, Intel Core i5 3570k, GTX 970, Corsair 8GB 1600Mhz Vengeance, Corsair HX 750W, 1TB WD HDD, Samsung 840 EVO 250GB.
Utrustning: Corsair K70 MX Blue, QPad 5k, Dell U2515H, Sennheiser PC360, PreSonus AudioBox 22VSL.
http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Navi97:

Prövade det en gång, med Nokian sket i att dö anyway. WTF?!

:O, då råkar man slarva bort den utan att leta efter den xD

Visa signatur

PNY GTX480 OC+
1055T@ 3,8ghz+ NH-D14

Permalänk

Jag använder hellre vanliga sweclockers för att kolla på galleri så slipper man trycka på "nästa" för att se nästa bild och hela sidan måste laddas. Smidigare med vanliga så är det bara att skrolla ner..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem
Skrivet av kurdpopcorn:

Jag använder hellre vanliga sweclockers för att kolla på galleri så slipper man trycka på "nästa" för att se nästa bild och hela sidan måste laddas. Smidigare med vanliga så är det bara att skrolla ner..

Skickades från m.sweclockers.com

Samma här, men om man sitter vid jobbet på lunch eller nått så kan det va nice att ha nått och göra, jag gillar det för då har jag nått att göra på bussen!

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av kurdpopcorn:

Jag använder hellre vanliga sweclockers för att kolla på galleri så slipper man trycka på "nästa" för att se nästa bild och hela sidan måste laddas. Smidigare med vanliga så är det bara att skrolla ner..

Den laddar inte om hela sidan, bara nästa bild i galleriet. Det går även att klicka direkt på bilden för att se nästa, du behöver alltså inte använda knappen för det. Vi valde att göra på det sättet för att spara bandbredd, men om det visar sig att fler föredrar att scrolla kanske vi byter till en sådan lösning istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Skrivet av Biberu:

Den laddar inte om hela sidan, bara nästa bild i galleriet. Det går även att klicka direkt på bilden för att se nästa, du behöver alltså inte använda knappen för det. Vi valde att göra på det sättet för att spara bandbredd, men om det visar sig att fler föredrar att scrolla kanske vi byter till en sådan lösning istället.

Man kan ju ha alternativ?
"Klicka för nästa bild"
"visa allt"

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Medlem

Som kurdpopcorn sa låter bra! Jag vill hellre se alla bilder i en o samma sida, dvs scrolla:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

Äntligen. Har väntat på denna avdelning sen lanseringen av mobila sidan. Tack o bock.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Tjo & tjim
Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av kurdpopcorn:

Man kan ju ha alternativ?
"Klicka för nästa bild"
"visa allt"

Prova nu. ^_^

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Skrivet av Biberu:

Prova nu. ^_^

Skickades från m.sweclockers.com

Åh så gött! Pricken över i't!

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Biberu:

Prova nu. ^_^

Men, försvann den gamla funktionen helt nu? Jag föredrog den och skulle helst av allt vilja ha möjligheten att välja som"kurdpopcorn" föreslog. Eller iaf att bilderna laddades i "rätt" ordning efter varandra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Är ledsen men tycker den mobila sidan är lite halvdålig, går man in i forumet o listar aktiva ämnen så tar varje tråd upp på tok för stor plats, mer plats än på den vanliga sidan.. borde ju vara tvärt om då de "flesta" har större skärm hemma än på telefonen.. hade hellre bara set topics där och typ 20st per sida

Visa signatur

31337

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av freddan83:

Är ledsen men tycker den mobila sidan är lite halvdålig, går man in i forumet o listar aktiva ämnen så tar varje tråd upp på tok för stor plats, mer plats än på den vanliga sidan.. borde ju vara tvärt om då de "flesta" har större skärm hemma än på telefonen.. hade hellre bara set topics där och typ 20st per sida

Vi har fått ett par kommentarer angående det här så vi provar ändra. Tanken från början var att man kanske kunde undvika att ladda trådar man inte är intresserad av, men i praktiken är det nog allt för sällan sammanfattningen är till någon nytta. Tack för feedbacken!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av anon166922:

Men, försvann den gamla funktionen helt nu? Jag föredrog den och skulle helst av allt vilja ha möjligheten att välja som"kurdpopcorn" föreslog. Eller iaf att bilderna laddades i "rätt" ordning efter varandra.

Vi fokuserar på att underhålla en version, den gamla går dessvärre inte att komma åt längre. Bilderna bör fortfarande ladda i den ordning du visar dom på skärmen, men om din browser redan har för många aktiva anslutningar kan du behöva vänta på att dessa avslutas innan fler bilder laddas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.