5870 gick av på mitten vid oc :S

Permalänk
Skrivet av MX510.:

Där man missbrukar sin uppgift som granskare.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Journalistik

Att provocera, ljuga, vrida på sanningen, osv görs varje dag i kvällspressen (aka white trash tidningarna), men bara för det är vanligt betyder tar inte bort det faktum att de missbrukar sin position.

Vad är motsvarigheten till white trash-tidningar, black trash-tidningar? Vart hittar man dessa?

Vet du att White trash är en stark rasistisk term som används främst i USA om fattiga vita människor?
Så du tror på allvar att det sitter fattiga Amerikanare som skriver nyheter på Sweclockers? Om du inte gör det så tycker jag du kan lämna dina rasistiska kommentarer för dig själv.

Permalänk
Medlem

Detta är då inte fejk ;)

Sådär, har lekt lite ute i garaget å här har vi en mindre samling av nöje
Använder mig av en växelströms svets som är kapabel för 90v 250A dock laddar jag "bara" på me 100A.

Först upp ett nätverkskort D-link 530TX.

Vart aningen less i slutet

Dock visade de sig innehålla för få ledningar å gick helt enkelt inte å bränna av.

Nästa till laddning var en D-link switch modell äldre å (905DX)

1:41 spränger en konning, var fan inte bered på de

Här gick de desto bättre.

Visst man kan kräma sönder PCB, men me 12V 50A som dagens nätagg ger? Nopp finns inte en chans, att de kan gå hett å börja brinna de är möjligt men å bränna sönder, NOPP!

Hur var de nu me 530TX? Jo, tog å bröt isär å tog sen tändaren å brände på ena halvan för å själv skapa liknande händelse som TS har varit med om.
Dock är en GPU betydligt stadigare så för att inte böja PCB visar jag i slutet lämpligt *host* verktyg

Vart väldigt lik må jag säga (nja förutom att en o annan ledning på sidan om samt nån konning var sönder)

Vilket som... DE LUKTA FAN å elda PCB xD

(Hehe känner mig som en ryss som laddar upp vridna saker)

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av furuliden:

Vad är motsvarigheten till white trash-tidningar, black trash-tidningar? Vart hittar man dessa? .

wt är också en betydelse för när något är riktigt kasst och skabbigt. aftb är det tex.
jag menar ej wt i dess ordagranna betydelse, utan i dess symboliska: kasst och skabbigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloopy:

Sådär, har lekt lite ute i garaget å här har vi en mindre samling av nöje
Använder mig av en växelströms svets som är kapabel för 90v 250A dock laddar jag "bara" på me 100A.

Först upp ett nätverkskort D-link 530TX.
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e0901bdce977_IMG_0555.JPG

Cp36-ezcsj8

Vart aningen less i slutet
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e0901f04694e_IMG_0565.JPG

Dock visade de sig innehålla för få ledningar å gick helt enkelt inte å bränna av.

Nästa till laddning var en D-link switch modell äldre å (905DX)
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e0901d0e2e89_IMG_0557.JPG

ESD7aN1Ruc8

uApwc0i5DTU

1:41 spränger en konning, var fan inte bered på de
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e09021a496cd_IMG_0568.JPG

Här gick de desto bättre.

Visst man kan kräma sönder PCB, men me 12V 50A som dagens nätagg ger? Nopp finns inte en chans, att de kan gå hett å börja brinna de är möjligt men å bränna sönder, NOPP!

Hur var de nu me 530TX? Jo, tog å bröt isär å tog sen tändaren å brände på ena halvan för å själv skapa liknande händelse som TS har varit med om.
Dock är en GPU betydligt stadigare så för att inte böja PCB visar jag i slutet lämpligt *host* verktyg
NfCu2LrISaY

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e09023f07693_IMG_0573.JPG

Vart väldigt lik må jag säga (nja förutom att en o annan ledning på sidan om samt nån konning var sönder)

Vilket som... DE LUKTA FAN å elda PCB xD

(Hehe känner mig som en ryss som laddar upp vridna saker)

¨
Jag vet inte hur lämpligt det är att tala om vad jag satt och gjorde när jag kollade på det där men det ingick iaf en näve glidmedel... *G33KPr0N*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thiesen:

¨
Jag vet inte hur lämpligt det är att tala om vad jag satt och gjorde när jag kollade på det där men det ingick iaf en näve glidmedel... *G33KPr0N*

De var fan kul, påminner en hel del hur de var i tonårslivet då man lekte med all möjlig elektronik på alla möjliga sätt
Rummet bestod av gångar där alla saker hade sina givna ordning (dock inte enligt mor som tjata på hur stökigt de var)
Lödkolv å 220v var min bästa vän som tonåring

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Öh, måste ha missat något,, hur kommer det sig att Ponti blev avstängd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lordsqueak:

Öh, måste ha missat något,, hur kommer det sig att Ponti blev avstängd?

Någon moderator (och förmodligen alla andra med en IQ över 80) tyckte att han inte riktigt kvalade in för att få vistas i möblerade rum. Det sista som sågs av honom vad att han bemötte den kritik som uppkommit med ett gäng dammiga 4chan-bilder.

Sedan tror jag personligen även att det kan ha att göra med att Ponti genom sina lögner gav SC sämre och sämre rykte. Det talades till och med om "White-trash"-journalistik, vilket ju sällan ens folk säger om Aftonbladet och liknande. Saker och ting började bli pinsamma helt enkelt.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Hänger inte med vad som händer? Först presenteras "nyheten" på framsidan, sen så visar han (Ponti) bilderna och alla går bananas...
Sen efter sisådär 15 sidor blir han avstängd utan förklaring och Swec. låter tråden leva? Vad är meningen med båda åtgärderna?

För min del så ser jag det som ett väldigt sent 1:a april-skämt...

Permalänk
Medlem

Det ska bli roligt att se vad de säger om det i Fredagspanelen.

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Någon moderator (och förmodligen alla andra med en IQ över 80) tyckte att han inte riktigt kvalade in för att få vistas i möblerade rum. Det sista som sågs av honom vad att han bemötte den kritik som uppkommit med ett gäng dammiga 4chan-bilder.

Sedan tror jag personligen även att det kan ha att göra med att Ponti genom sina lögner gav SC sämre och sämre rykte. Det talades till och med om "White-trash"-journalistik, vilket ju sällan ens folk säger om Aftonbladet och liknande. Saker och ting började bli pinsamma helt enkelt.

Så en privatperson gav SweClockers sämre rykte i princip? Varför är tråden och nyheten kvar då ;|

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Geeks
SweClockers

Livat värre.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015