Permalänk
Medlem

Cpu kylare till socket 478

Tjenare Sweclockers.

Jag behöver beställa in 3 stycken kylare till gamla datorer här på jobbet, men eftersom det är väldigt gamla processorer så är det inte helt enkelt att få tag på 3 stycken oanvända kylare att köpa in. Att köpa 3 stycken datorer känns väldigt onödigt så skulle helst bara byta ut kylarna i fråga för att försöka hålla dom vid liv så länge som möjligt.

Något tips på vart man kan få tag på gamla hederliga socket 478 cpu kylare? Stock eller inte spelar ingen roll så länge dom inte kostar allt för mycket.

(Kan vara fel forumdel, är lite osäker på vart en sån här tråd ska in)

Tack på förhand, Erik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EtaC:

Tjenare Sweclockers.

Jag behöver beställa in 3 stycken kylare till gamla datorer här på jobbet, men eftersom det är väldigt gamla processorer så är det inte helt enkelt att få tag på 3 stycken oanvända kylare att köpa in. Att köpa 3 stycken datorer känns väldigt onödigt så skulle helst bara byta ut kylarna i fråga för att försöka hålla dom vid liv så länge som möjligt.

Något tips på vart man kan få tag på gamla hederliga socket 478 cpu kylare? Stock eller inte spelar ingen roll så länge dom inte kostar allt för mycket.

(Kan vara fel forumdel, är lite osäker på vart en sån här tråd ska in)

Tack på förhand, Erik.

http://www.inet.se/filter/140/processorkylning?property0=&pro...

Permalänk
Medlem

*facepalm*

Jag måste ha gjort något skumt med filtrena, för inet var det första jag kollade.

Tack så hemskt mycket