Games for Windows slås ihop med Xbox.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av HUEHUAHUE:

betyder detta att vi kommer få Halo?

halo 1 ftw.

Permalänk
Medlem

Microsoft köper välldigt mycket nu och kärnnar mycket pengar men varför ska dom då ta betalt för xbox live? Riktigt pengar kåt företag

Permalänk
Medlem
Skrivet av ploj02:

Microsoft köper välldigt mycket nu och kärnnar mycket pengar men varför ska dom då ta betalt för xbox live? Riktigt pengar kåt företag

är inte alla företag:O

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ploj02:

Microsoft köper välldigt mycket nu och kärnnar mycket pengar men varför ska dom då ta betalt för xbox live? Riktigt pengar kåt företag

För att deras anställda inte vill jobba gratis? Tänkte fråga om man inte får lära sig något i skolan nu för tiden, men hejdade mig när jag såg hur du formulerade ditt inlägg. Svaret är givet

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Skrivet av ploj02:

Microsoft köper välldigt mycket nu och kärnnar mycket pengar men varför ska dom då ta betalt för xbox live? Riktigt pengar kåt företag

Du får vad du betalar för. PSN är gratis precis som många pc-baserade, liknande tjänster. Men så fungerar de också därefter. Xbox-live är idag den bästa speltjänsten ute på marknaden och det tycker jag det är värt att betala för. Du får tillgång till en stabil tjänst som i princip aldrig ligger nere och med en helt fantastisk support. Varje gång jag har haft det minsta lilla problem med 360n eller kontot så har jag fått hjälp. har det varit större problem har jag blivit väl kompenserad.

Visa signatur

AMD PHENOM II X6 4.0GHZ (överklockad) | 16 GB CORSAIR 1600 MhZ | INTEL 320 SERIES 2.5" 160GB SSD | 2x Western digital Caviar 7200 RPM 1 tb | 2 x ASUS GEFORCE GTX 560 DCII TOP 1GB SLI |CREATIVE SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER|

Permalänk
Skrivet av HUEHUAHUE:

betyder detta att vi kommer få Halo?

Halo och gears of war är nog två serier ni aldrig kommer få se på pc

Visa signatur

AMD PHENOM II X6 4.0GHZ (överklockad) | 16 GB CORSAIR 1600 MhZ | INTEL 320 SERIES 2.5" 160GB SSD | 2x Western digital Caviar 7200 RPM 1 tb | 2 x ASUS GEFORCE GTX 560 DCII TOP 1GB SLI |CREATIVE SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER|

Permalänk
Medlem
Skrivet av dreams_in_digita:

Halo och gears of war är nog två serier ni aldrig kommer få se på pc

Gears of War finns redan till PC...

Visa signatur

Ny signatur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanTheManSwe:

Gears of War finns redan till PC...

Ett spel ja, men inte "serien" om man ska vara petig Lite synd, för jag gillad GOW och alla referenser till olika sci-fi serier man sett på dumburken.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Skrivet av DanTheManSwe:

Gears of War finns redan till PC...

jag var otydlig: gears och halo kommer inte fortsätta komma till pc

Visa signatur

AMD PHENOM II X6 4.0GHZ (överklockad) | 16 GB CORSAIR 1600 MhZ | INTEL 320 SERIES 2.5" 160GB SSD | 2x Western digital Caviar 7200 RPM 1 tb | 2 x ASUS GEFORCE GTX 560 DCII TOP 1GB SLI |CREATIVE SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER|

Permalänk
Skrivet av Dr.Mabuse:

Ett spel ja, men inte "serien" om man ska vara petig Lite synd, för jag gillad GOW och alla referenser till olika sci-fi serier man sett på dumburken.

simple solutions: lira det på 360. Du kommer slås av hur fint det faktiskt rullar och hur mjuk kontrollen är. ett riktigt prime-spel på konsol.

Visa signatur

AMD PHENOM II X6 4.0GHZ (överklockad) | 16 GB CORSAIR 1600 MhZ | INTEL 320 SERIES 2.5" 160GB SSD | 2x Western digital Caviar 7200 RPM 1 tb | 2 x ASUS GEFORCE GTX 560 DCII TOP 1GB SLI |CREATIVE SOUND BLASTER X-FI XTREME GAMER|

Permalänk
Medlem
Skrivet av dreams_in_digita:

simple solutions: lira det på 360. Du kommer slås av hur fint det faktiskt rullar och hur mjuk kontrollen är. ett riktigt prime-spel på konsol.

Never gonna happend. Av ren självbevarelsdrift kommer jag aldrig köpa någon konsol. Gumman skulle dödad mig. Dessutom har jag redan en PS2:a som bara samlar damm, så risken är att samma öde väntar en xbox... i alla fall efter att jag klarat SP läget

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net