Permalänk

Whitescreen efter 2 min..

Nu är läget så att så fort jag startar spelet, spelar ingen roll ifall det är singleplayer eller multi. Efter cirka 2 minuter whitescreenar hela spelet och det fryser fast.
Jag har läst runt lite och har inte hittat problemet.

Alla drivrutiner är installerade och uppdaterade, spelet är uppdaterat osv.

Någon som vet vad det kan vara för fel? Väldigt irreterande må jag säga.

Tacksam för alla svar!

Permalänk
Medlem

Har nästan samma problem men det tar ca 20 - 30 min ? har läst runt lite & de kan vara ljudkortet!

Visa signatur

Kimpa

Permalänk
Medlem

jag har själv problem med att mitt spel bara gör "crash to desktop" ca 5 ggr om dagen helt random... ganska irriterande, Ea svarar inte på supportmailen heller angående problemet

Visa signatur

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Permalänk
Medlem

ringde inet om problemet! han tipsa mig om att ladda ner "driver sweeper" som tar bort alla grafikkorts drivrutiner! gjorde detta och ladda sen ner igen senaste drivers från nividias hemsida. Och det verkar löst sig spela 2 tim hoppas det inte är någon slump

Visa signatur

Kimpa

Permalänk

Det är inga problem för mig

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

vad jag har förstått det som så är det problem för alla som har realtek ljudkort av nån anledning :s

Visa signatur

6600k Asus z170 16gig ddr4| Custom vatten loop | Corsair HX750 Gold | xl2411 | U2711 | Corsair Carbide Air 540 | Corsair force 3 ssd | Creative Sound Blaster Z | Sh 650hd | Røde Podcaster
Ducky Mini/ Razer DA 2013

Permalänk

Jag installerade de nya drivrutinerna 2 ggr, och du verkar det ha fixat sig.