SweClockers Mobil uppdateras med marknad

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av -=|ZetaXtreme|=-:

Hmm jag formulerade mig nog lite dåligt med vad jag menade med att gå till sista. Vad jag menade var möjlighet att gå till den sista sidan i en tråd direkt från trådöversikten i själva forumet, typ om jag är i Underhållning och medier och ser en mängd trådar med ca 1000 svar så skulle det vara bra med en möjlighet att trycka så jag kommer direkt till sista sidan i tråden utan att först och sedan trycka på sista knappen; förstår du vad jag menar? På så vis hade man kunnat spara en extra sidoladdning. I övrigt älskar jag verkligen mobilsidan, vet att jag sagt det innan men jag säger det igen, detta är verkligen en av de bästa mobilsidorna jag har använt.

Tack för att du läser igenom feedbacken och tar den på rätt vis, jag har varit med om visa sidor och utvecklare som tar feedback som en förolämpning och inte tips på förbättringar.

Fixat, statusikoner är numera klickbara och leder till första olästa inlägget.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Biberu:

Fixat, statusikoner är numera klickbara och leder till första olästa inlägget.

\o/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Skrivet av Biberu:

Fixat, statusikoner är numera klickbara och leder till första olästa inlägget.

Har testat det nu och måste säga att det är helt fantastiskt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[i7 2600k @ 5GHz| NH-D14, fläktar utbyta mot ljudlösa 120mm SySS 800| Asus P8P67| HD6870 DirectCU| Corsair 4x8GB (32GB) 1600MHz DDR3| Moddat Corsair 550VX | Mac Pro / G5 Chassi| 2x120GB raid0 Intel 520 sys+ 2x3TB slask & home (riktig lagring på 12TB ZRAID NAS som även home backuppas/rsyncas till) ] - Helt ljudlös om man inte lägger örat intill chassit
[ MacBook Pro Retina 13 | 16GB ram | 256GB PCIe SSD | OS X(main), Arch ]